افزونه پروموشن گوگل
افزونه پروموشن (Promotion Extensions) در گوگل ادوردز چیست؟
فوریه 12, 2018
کلمات کلیدی منفی برای تبلیغ در گوگل
کلمات کلیدی منفی یا negative keywords در گوگل ادوردز چیست؟
فوریه 27, 2018
تبلیغ در gmail

تبلیغ در جیمیل – Gmail Ads

تبلیغ در جیمیلدر گذشته برای تبلیغ در جیمیل به یک پلت فرم جداگانه نیاز بوده است اما در حال حاظر از طریق محیط آشنای گوگل ادوردز می توانید از سرویس تبلیغ در جیمیل استفاده نمایید:

تبلیغ در جیمیل نوعی از تبلیغات تصویری گوگل است و همانند تبلیغات بنری گوگل ادوردز دارای تنظیمات هدفمندی برای جذب کاربران هدف می باشد. موقعیت نمایش آن در inbox کاربران جیمیل است و عمده ترین مزیت آن همین موضوع است. زیرا کاربران عمومأ به مواردی که در inbox ایمیل خود نمایش داده می شود دقت کرده و در صورت نمایش محتوای جذاب برای تبلیغ در جیمیل ، می توانید بازخورد مناسبی دریافت نمایید.

 

ابزارهای هدف گذاری تبلیغ در جیمیل

تبلیغات جیمیل می تواند بر اساس کلمات کلیدی، موضوعات، سلایق مخاطبان هدف ، سن ، جنسیت و… هدف گذاری شود. با این حال در این نوع تبلیغات گزینه ای برای بازاریابی مجدد (remarketing) وجود ندارد، اما به عنوان راه حل میتوان از نام دامنه ی شما یا دامنه ی رقبای خود به عنوان یک کلمه کلیدی استفاده کنید.

انواع تبلیغات در جیمیل

اولین تبلیغ جیمیلی که کاربر مشاهده می کند در بالای صفحه اکانت نمایش داده می شود و پس از کلیک بر روی آن تبلیغ ، چند نوع تبلیغ متفاوت دیگری به نمایش در می آید که می توانند مورد استفاده قرار گیرند. 

مانند تبلیغات بنری گوگل ادوردز برای تبلیغات جیمیل یک محیطی با گزینه های زیر در اختیار شما قرار می دهد :

  • تبلیغات تصویری
  • تبلیغات تصویری به همراه گزینه ی فراخوانی برای اقدام (call-to-action)
  • تبلیغات چند محصولی
  • آپلود تبلیغ با فرمت HTML استاندارد
  • HTML برای قراردادن ویدئوهای یوتیوب
  • لینک به سایت ، اپلیکیشن و یا گزینه برقراری تماس تلفنی
مطلب مرتبط  انواع روش های تبلیغات اینترنتی چیست؟ معرفی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری

از اعتبار تبلیغ تا زمانی که کاربران بر روی تبلیغ کلیک نشود هزینه ای کسر نخواهد شد. پس از باز شدن تبلیغات ، کاربران جیمیل نیز گزینه ارسال آن را دارند یا حتی می توانند آن را به صندوق ورودی خود انتقال دهد .

با توجه به اینکه تبلیغات جیمیل درون پلت فرم ادوردز قرار داده شده است ، می توانیم از ویژگی های استاندارد ادوردز مانند برنامه ریزی تبلیغات، تعیین بازه زمانی نمایش تبلیغ و تنظیم قیمت برای مکان ها و دیوایس ها و… استفاده کنیم.

آیا شما هم باید تبلیغات در جیمیل را انجام دهید؟ با توجه به هزینه ی اندک و رقابت پایین تبلیغ در جیمیل چرا که نه ،بهتر است از آن استفاده کنید اما قبل از فعالسازی کمپین ، هدف تبلیغاتی خود را دقیق شناسایی کنید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و یا فعالسازی تبلیغ در جیمیل به این لینک مراجعه نمایید و یا با شماره 61064-021 داخلی 607 تماس بگیرید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Google Ads Administrator & Content Development Specialist at Bertina

Latest posts by شبنم قرشی (see all)

مطلب مرتبط  آیا گوگل ادز روی سئوی سایت تاثیر دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *