وبلاگ برتینا

analytics
معرفی 8 جایگزین مناسب برای Google Analytics
آبان ۳, ۱۳۹۶
تبلیغات بنری
6 دلیل استفاده از تبلیغات بنری در گوگل
آبان ۷, ۱۳۹۶

آشنایی با مفاهیم تبلیغات کلیکی و کسب موفقیت در بازاریابی

تبلیغات کلیکی

آشنایی با مفاهیم تبلیغات کلیکی و کسب موفقیت در بازاریابی

ابتدا برای درک بهتر، مفهوم تبلیغات کلیکی را باید بدانیم. تبلیغات کلیکی یا همان pay per click که نوعی از تبلیغات اینترنتی است و با متد هزینه به ازای هر کلیک راهی مناسب برای بدست آوردن بازدید کنندگان بیشتر برای سایت شماست.

تبلیغات کلیکی

معمولا تبلیغات کلیکی بیشترین بازخورد را برای تبلیغ دهندگان به همراه دارد . شما به عنوان یک تبلیغ دهنده با هزینه ای بسیار پایین کمپین های تبلیغاتی خود را شروع کرده و با آنالیزهای مداوم، ایرادهای احتمالی آن را برطرف کرده و باز هم با هزینه ای بسیار مناسب کمپین خود را شارژ می نمایید.

روش های مهم در انتخاب کلمات کلیدی و موفقیت در جستجو و کلیک خوردن

۱.کلمات کلیدی، دارایی های ارزشمند و اختصاصی هستند.

keyword
باید واژه هایی را بیابیم که مردم برای پیدا کردن محصولات و خدمات مرتبط با کسب و کار خاص، نیاز دارند و به همین دلیل شیوه طبقه بندی، سازماندهی و اولویت بندی کلمات کلیدی، یک بخش مهمی از رقابت در بازار کسب و کار اینترنتی هستند. انتخاب کلمات کلیدی مناسب و جامع و به روز رسانی آنها، از اهمیت خاصی برخوردار است، و جزو تلاش های موثر برای موفقیت آمیز بودن جستجو و کلیک خوردن، می باشد.

۲. جستجوی کلید واژه باید بر اساس داده های واقعی باشد.

piwik
ممکن است انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما، انتخابی اشتباه باشند، پس باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید که جستجوی کلمات کلیدی دقیقا بر اساس مطالب واقعی موجود در کسب و کار و وب سایت شما باشد.

۳. سازماندهی کلمات کلیدی برای موفقیت در جستجوگرها در دراز مدت .
در تبلیغات کلیکی باید کلمات کلیدی،  گروه های تبلیغاتی و صفحات را با سازماندهی درست، ایجاد نمود. در سئو، هدفمند کردن کلمات کلیدی با محتوای سایت و نیز ایجاد هدایت درست برای دسترسی بهتر مخاطبان به سایت و امکان جستجوی بهتر برای آنها، اهمیت دارد.

۴.کلمات کلیدی در جستجو باید پیوسته و منحصر به فرد باشند.
قدرت جستجو برای کلمات کلیدی به عنوان یک وسیله برای بازاریابی محسوب می شود و با افزایش میزان کلیک در سایت شما، ارتباط مستقیم خواهد داشت. با بررسی و جستجو برای کلمات کلیدی متناسب با تبلیغات خود در گوگل ادوردز ، به مخاطبان بیشتری دست خواهید یافت.

۵. کشف و گسترش کلمات کلیدی منفی به موفقیت تبلیغات کلیکی و سئو منجر می شود.
با بهبود هزینه کلیک و هزینه کیفیت کلمات، می توانید بر هزینه های کلیک و پیشنهادات صفحه اول در لیست جستجو های گوگل، تاثیر گذار باشید و اگر شما کلمات کلیدی نامناسب را که از جستجوی کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی بدست آوردید اصلاح کنید، به کلمات کلیدی مناسب، دست می یابید. کلمات منفی شما را به کلمات قوی و تاثیر گذار، خواهند رساند.

۶. موفقیت در جذب کلیک ها.
کلمات کلیدی را با توجه به خواسته های مشتریان در لیست جستجوهای گوگل ادوردز قرار دهید و محتویات سایت خود را بر اساس نیازهای مشتریان و کسب و کارتان، ایجاد کنید. این همان موفقیت در میزان بالای کلیک و بازدید از سایت شما خواهد بود.

۷. تجزیه و تحلیل درست، یعنی دستیابی به بهینه سازی و بازاریابی.
با تجزیه و تحلیل داده های موجود در کسب و کارتان می توانید در نظر مخاطبان جذاب و قابل اعتماد باشید. برای رسیدن به نتایج بهتر در بازاریابی و فروش بیشتر در سایت خود، روشهای مختلف برای بهینه سازی و کلیک خوردن را در کنار هم، استفاده کنید.

۸. استفاده از ابزار های مناسب برای بازاریابی جستجو در تبلیغات گوگل.

در حالی که شما نمی توانید به طور خودکار، بازاریابی جستجو را به طور کامل انجام دهید، ابزارهای سئو و نرم افزارهای تبلیغات کلیکی برای راحتی کارهای مشخص و تکراری در جستجو، بسیار مفید هستند. منظور از تکراری بودن، همان تبلیغات و کلیک روزانه ای است که برای فروش و بازاریابی برای کسب و کارتان در گوگل نیاز دارید.

۹. در تبلیغات کلیکی، وظایف باید اولویت بندی شوند.

چیزهای زیادی برای بهینه سازی کردن جستجو وجود دارد. یکی از مهم ترین مهارت های جستجو، توانایی شناسایی مجموعه ای از گردش کارهای موجود در سایت شما است که باعث ایجاد درآمد زیاد می شود. شما می توانید مهمترین کارهای موجود در سایت را به عنوان کلمات کلیدی در تبلیغات گوگلی بکار ببرید.

۱۰. همکاری و هماهنگی تبلیغات کلیکی و سئو در کنار هم.
برای اینکه، یک بازار کسب و کار موثر از طریق جستجو در گوگل ادوردز ، داشته باشیم، باید یک سایت مناسب، با محتوای مناسب و مطابق با کسب و کارتان ایجاد کنید. و در عنوان سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید که مرتبط با محتوای سایت باشد و باعث بهینه سازی و افزایش میزان کلیک خوردن شود. با استفاده از تبلیغات کلیکی، درک می کنید که کدام کلمات، به چه صورت و در کجا استفاده شوند تا نتایج بهتری حاصل شود.

 

با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آن در ابتدای لیست جستجو در گوگل ادوردز ، به موفقیت دست خواهید یافت.