وبلاگ برتینا

digitalads
تبلیغات بنری گوگل ادوردز بهترین متد برند سازی
آبان ۶, ۱۳۹۶
شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی
آبان ۲۰, ۱۳۹۶

چگونه اکستنشن ها ،  تبلیغات ادوردز را ارزشمند می کنند

AdWords_Extensions

چگونه اکستنشن ها ،  تبلیغات ادوردز را ارزشمند می کنند؟

با ناهلا ملاقات کنید، تبلیغ کننده ای که می خواهد نمایش  تبلیغات ادوردز خود را بهینه کند و برای رسیدن به اهداف تجاری خود ناهلا  CTR  بیشتری میخواهد.

ناهلا در گروه های تبلیغاتی خود ،چندین متن تبلیغات دارد اما متوجه شد که تبلیغاتش پایین تر از رقیب هایش به نمایش در می آید

و برای ثبات تبلیغش باید کمک بگیرد! ناهلا تصمیم گرفت مرکز پشتیبانی ادوردز را مطالعه کند، جایی که یاد گرفت اکستنشن ها  می توانند کمک به بازگشت سرمایه ی تبلیغات کنند.

و برای یادگیری بیشتر یک ویدیو مشاهده کرد.

بنابراین ، اکستنشن چیست ؟

اکستنشن ها پاره ای از اطلاعات هستند که با تبلیغات شما به نمایش در می آیند در حالی که در گوگل  سرچ میکنید اگر تبلیغی با شماره تماس ، آدرس و یا لینک های اضافی دیده اید ، پس شما با اکستنشن ها مواجه شده اید!

در لحظاتی که مشتری های بالقوه تصمیمات سریع میگیرند اکستنشن ها کمک می کنند تبلیغات شما برجسته تر باشد که این سبب جذب  عکس العمل های بیشتری از کاربران می گردد مثل کلیک ، تماس و بازدید فروشگاه.

ناهلا یاد گرفت که ایجاد اکستنشن هزینه ایی ندارد و او تنها بابت هر کلیک هزینه پرداخت می کند.

از تمامی اکستنشن های موجود ، او تصمیم گرفت 5 اکستنشنی که برای تجارت او تاثیر بیشتری دارند را انتخاب کند

سایت لینک ، استاراکچر، کال اوت ، کال اکستنشن و پرایس اکستنشن.

او اکستنشن ها را به کمپین خود به جای گروه ها  افزود، در این صورت او مجبور نیست برای گروه های جدید مجددا این اکستنشن ها را اضافه کند.

بعد از تقریبا دو هفته ناهلا توانست اخبار خوبی را با رئیسش به اشتراک بگذارد.

CTR تبلیغ او چندین درصد افزایش یافت و رقابتشان برای جایگاه تبلیغ ،  بهبود یافت و بهتر از همه ، اکستنشن ها به کاربران قبل از کلیک اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند.

بنابراین کلیک هایی که شرکت ناهلا دریافت می کند حالا موثرتر و سبب فروش بیشتر می شوند.

حالا برای ایجاد اکستنشن،adwords.google.com را مشاهده کنید آن ها هیچ هزینه ای برای ایجاد ندارند.

The following two tabs change content below.