در قسمت ششم و آخر از سری ویدئوهای آموزشی تبلیغات در گوگل به یک موضوع بسیار مهم پرداخته ایم؛ نحوه بررسی عملکرد و میزان موفقیت کمپین گوگل ادز.
در رابطه با تبلیغات گوگل ادز آنچه که اهمیت زیادیدارد، بررسی نحوه عملکرد و کسب بیشترین بازخورد از تبلیغات است. نرخ بازگشت سرمایه در گوگل ادز فاکتور بسیار مهمی برای تعیین نحوه عملکرد تبلیغ است.
در صورتیکه عملکرد تبلیغ خود را به طور مداوم بررسی نکنید، انتظار این را نداشته باشید که سود مناسبی از این روش تبلیغاتی کسب کنید.
تبلیغات در گوگل سیستم مزایده ای به صورت کاملاً لحظه ای است و برای کسب بهترین بازخورد از این سیستم تبلیغاتی نیاز است که به طور مداوم تمامی فاکتورهای تبلیغ را مورد بررسی قرار دهید.
برای مشاهده ویدئوهای قبلی این سری آموزشی می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید :
1 – معرفی تبلیغ در صفحه جستجوی گوگل
2 – مراحل ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل
3 – پیدا کردن کلیدواژه مناسب برای تبلیغات در گوگل
4 – آموزش نوشتن متن تبلیغ در گوگل ادز
5 – آموزش ردیابی اهداف (Track Goals) در تبلیغات گوگل ادز
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز / 5. تعداد نظرات :
اولین نظر را شما ثبت کنید!