تیم گوگل ادز
مصاحبه با یک مهندس نرم افزار در تیم گوگل ادز
ژانویه 28, 2019
url
آیا از کلمات فارسی می توان در URL استفاده کرد؟
ژانویه 30, 2019
عملکرد تبلیغات گوگل ادز

آموزش نحوه بررسی عملکرد کمپین گوگل ادز

در قسمت ششم و آخر از سری ویدئوهای آموزشی تبلیغات در گوگل به یک موضوع بسیار مهم پرداخته ایم؛ نحوه بررسی عملکرد و میزان موفقیت کمپین گوگل ادز.

در رابطه با تبلیغات گوگل ادز آنچه که اهمیت زیادیدارد، بررسی نحوه عملکرد و کسب بیشترین بازخورد از تبلیغات است. نرخ بازگشت سرمایه در گوگل ادز فاکتور بسیار مهمی برای تعیین نحوه عملکرد تبلیغ است.

در صورتیکه عملکرد تبلیغ خود را به طور مداوم بررسی نکنید، انتظار این را نداشته باشید که سود مناسبی از این روش تبلیغاتی کسب کنید.

تبلیغات در گوگل سیستم مزایده ای به صورت کاملاً لحظه ای است و برای کسب بهترین بازخورد از این سیستم تبلیغاتی نیاز است که به طور مداوم تمامی فاکتورهای تبلیغ را مورد بررسی قرار دهید.

 

برای مشاهده ویدئوهای قبلی این سری آموزشی می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید :

1 – معرفی تبلیغ در صفحه جستجوی گوگل

2 – مراحل ایجاد کمپین تبلیغات در گوگل

3 – پیدا کردن کلیدواژه مناسب برای تبلیغات در گوگل

4 – آموزش نوشتن متن تبلیغ در گوگل ادز

5 – آموزش ردیابی اهداف (Track Goals) در تبلیغات گوگل ادز

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Google Ads Administrator & Content Development Specialist at Bertina

Latest posts by شبنم قرشی (see all)

مطلب مرتبط  انتخاب کلیدواژه مناسب در گوگل ادز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.