وبلاگ برتینا

یک یا دو هزار و یک
مرداد ۹, ۱۳۹۶
دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ارشد
دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ارشد
مهر ۱۸, ۱۳۹۶

تاثیر گیمیفیکیشن بر فروش

از واژه‌ی گیمفیکیشن (Gamification) تعریف‌های زیادی ارائه شده است. بازی‌آفرینی،  بازی‌کاری و بازی‌پردازی از متداولترین آنهاست. گیمفیکیشن یعنی استفاده از شیوه و قالب بازی برای بیان تفکراتی که ماهیت بازی ندارد. معمولا از گیمفیکیشن در موقعیت هایی که ممکن است یک تفکر نامفهوم، پیچیده، تکراری یا بیش از حد کسالت آور باشد استفاده می‌‌کنند.در حال حاضر گیمفیکیشن به شکل گسترده در تبلیغات تجاری، آموزش‌های مهارتی و مدیریتی و در سطوح مختلف به کار گرفته می‌شود به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده تمام روش‌های آموزشی، بازاریابی و تبلیغات تاثیر گرفته از این شیوه جذاب باشد. نکته بارز این فرایند قابلیت پیاده‌سازی بسترهای گیمفیکیشن در فناوری اطلاعات با هزینه بسیار پائین نسبت به سایر روش‌هاست اما به هر حال گیمفیکیشن متعلق و منحصر به یک شیوه خاص از آموزش یا خلق محصول نیست.

 
The following two tabs change content below.

محسن صفری

Digital Marketing Specialist at Bertina
در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ مثل سئو و گوگل ادوردز فعالیت می کنم. هر روز و هر ساعت به دنبال یادگیری هستم!
مطلب مرتبط  راهنمای استفاده از کنترل پنل تبلیغات در گوگل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *