وبلاگ برتینا

5 نکته ی کلیدی در انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادوردز
آبان ۱, ۱۳۹۶
AdWords_Extensions
چگونه اکستنشن ها ،  تبلیغات ادوردز را ارزشمند می کنند
آبان ۱۴, ۱۳۹۶

تبلیغات بنری گوگل ادوردز بهترین متد برند سازی

digitalads

تبلیغات بنری گوگل ادوردز بهترین متد برند سازی

Google AdWords به دو شبکه ی جستجو و شبکه ی نمایش تقسیم شده است. در تبلیغات مدل اول، آدرس وبسایت به همراه متن تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد اما در شبکه  بنری(Display)، کسب و کارها در یک شبکه عظیم از سایت های مختلف از طریق سرویس ادسنس قرار می گیرند و بیشتر با کاربرد برند سازی مورد استفاده قرار می گیرند. این تبلیغات در بیش از دو میلیون سایت مختلف امکان نمایش دارند که به گفته گوگل، بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان را در برمیگیرند!

تبلیغات بنری

در یک تبلیغات بصری 3 موضوع میزان موفقیت را مشخص می نماید، جذابیت بصری تبلیغ به جهت جلب توجه و جذب مخاطبان، محل قرارگیری تبلیغ به جهت در معرض دید قرار گرفتن حداکثری، مرتبط بودن موضوع تبلیغ با علایق و نیازهای مختلف کاربران! و در صورتی یک تبلیغ بصری مناسب هر سه شرایط را داشته باشد برند سازی مناسبی برای کسب و کار و برند شما به ارمغان خواهد آورد.

با بکارگیری درست این روش تبلیغاتی و طراحی یک بنر جذاب می‌توانید کاربران بیشتری را به سمت برند خود هدایت کنید و در نهایت به تعداد مشتریان خود بیفزایید. اما برای پیاده‌سازی موفق این تبلیغات به کمی تجربه و تخصص نیاز است.تبلیغات گران قیمتی مانند تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات بیلبوردی بیشتر از آنکه به فروش محصول یا خدمات آن شرکت منجر گردد به برند سازی آن شرکت و یا سازمان کمک می کنند. تبلیغات بنری نیز این قابلیت را در خود جای داده است. ممکن است در خیلی از موارد کاربران بر روی بنر شما کلیک نکنند اما مطمئنن دیده شدن تبلیغات شما در سایت های مختلف به صورت ناخودآگاه در ذهن مخاطب باقی خواهد ماند و کمک شایانی به برند سازی شما خواهد کرد.

 

The following two tabs change content below.