امنیت وردپرس
افزایش امنیت وردپرس
نوامبر 20, 2017
نوشتن url
نوشتن url سایت و اصول بهینه سازی آن ها
نوامبر 29, 2017
تبلیغ بنری گوگل

7 اصل برای ایجاد تبلیغات بنری گوگل

تبلیغات بنری گوگلتبلیغات بنری گوگل یکی از جذاب ترین انواع کمپین های تبلیغاتی آنلاین است. ایجاد کمپین بنری در گوگل و افزایش بهره وری آن می تواند جالب و در عین حال خلاقانه باشد. نمایش این نوع تبلیغات عمومأ در سایت ها و اپلیکیشن هایی که عضو شبکه تبلیغاتی گوگل هستند انجام می شود. برای ایجاد کمپین تبلیغات بنری در گوگل 7 اصل مهم وجود دارد، که در این مقاله به بیان آنها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

 

1- استفاده از تصاویر با کیفیت

بنر با کیفیت برای تبلیغ بنری گوگل

از آنجایی که تبلیغات بنری، متکی بر تصاویر است، استفاده از تصاویر با کیفیت به نوعی بیانگر کیفیت کار شما می باشد. به بیان دیگر در این نوع تبلیغات، تصاویر نقش اصلی و مهمی در برقراری ارتباط با کاربران و افزایش بازخورد تبلیغات ایفا می کنند.

2- استفاده از عبارات فراخوانی کاربران (call-to-action)

call-to-action

عبارات call-to-action به مواردی گفته می شود که در طراحی یک بنر مورد استفاده قرار میگیرد و کاربر با مشاهده آن، به انجام یک عمل ترغیب و تشویق می شود. به عنوان مثال در مورد بنری که در رابطه با یک سایت دانلود فیلم می باشد، عبارت call-to-action می تواند شامل مواردی مانند : “همین الان دانلود کنید” ، “دانلود رایگان” ، “خرید قسمت آخر” و… باشد.  متأسفانه بسیاری از طراحان بنر و تبلیغات بنری، اثربخشی این عبارات را نادیده گرفته و تمایلی به قرار دادن آنها در محتوای بنر خود ندارند. با توجه به اینکه کاربران آنلاین عمومأ تمایل دارند به سادگی به هدف خود برسند و در این راه نیز می بایست ناوبری و هدایت آنها کاملأ شفاف صورت گیرد، قرار دادن این عبارات در محتوای بنرها می تواند بسیار مفید باشد.

مطلب مرتبط  چگونه با هزینه کم تبلیغات در گوگل موفق تری داشته باشیم؟

3- ارائه پیشنهادات ویژه

ارائه پیشنهادات ویژه

با توجه به اینکه پیشنهادات ویژه می توانند در افزایش بازخورد شما از تبلیغات بنری در گوگل مفید واقع شوند، درصورتیکه در کسب و کار خود پیشنهاد ویژه ای برای کاربران دارید که می تواند در ورود کاربران به سایت شما مفید واقع شود، حتمأ از آنها استفاده نمایید. به عنوان مثال در مورد یک فروشگاه آنلاین که ارسال خریدهای بیش از 100هزارتومان را بصورت رایگان انجام می دهد، قراردادن این موضوع در محتوای بنر سبب تشویق کاربران بسیاری برای کلیک بر روی بنر و ورود به سایت شما خواهد شد.

4- توسعه برندسازی از طریق تبلیغات بنری گوگل

برندسازی

قراردادن لوگو و نام تجاری در محتوای بنر برای شناخته شدن کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود. یکی از راه های برندسازی ، معرفی لوگو و برند یک کسب و کار از طریق نمایش مداوم آن به کاربران می باشد. برندسازی از طریق تبلیغات بنری گوگل ، حتی می تواند از کلیک کاربران بر روی بنر نیز سودمندتر واقع شود.

5- خلاقیت در استفاده از جملات

استفاده از جملات خلاقانه

در تبلیغات بنری گوگل تنها می توانید از طریق قراردادن چند خط و عبارت در محتوای بنر، کسب و کار و کیفیت خدمات خود را توصیف نمایید. استفاده از عبارات خلاقانه و در عین حال واکنش گرا در این نوع تبلیغات حائز اهمیت است. از قراردادن شعارهای تکراری و خسته کننده خودداری نمایید و کسب و کار خود را بصورت واضح و صادقانه توصیف کنید.

6- قراردادن کلید برای کلیک کاربران

کلیدی برای کلیک کاربر

بسیاری از کاربران عادی، تنها به این دلیل بر روی یک بنر کلیک نمیکنند که از امکان کلیک کردن بر روی آن اطلاع ندارند. قراردادن کلیدی برای کلیک کاربران و استفاده از عبارات call-to-action برای تشویق کاربران به کلیک کردن و ورود به سایت، در افزایش نرخ بهره وری تبلیغات بنری گوگل نقش مهمی را ایفا میکند.

مطلب مرتبط  کلمات کلیدی منفی یا negative keywords در گوگل ادوردز چیست؟

7- استفاده از فرمت و سایزهای استاندارد برای بنرها

سایز بنر تبلیغ گوگل

با توجه به اینکه هر وبسایت قالب و ساختار متفاوتی دارد، طراحی بنر در چندین سایز مختلف می تواند سبب افزایش نمایش تبلیغ شما در سایتهای گوناگون و متنوع گردد. حتمأ به این نکته توجه داشته باشید که از سایزهای استاندارد برای طراحی بنرهای خود استفاده کنید. برای اطلاع از این سایزهای به مقاله سایز بنر در تبلیغات در گوگل مراجعه نمایید.

طراحی بنرها می بایست با استفاده از فرمت های استاندارد بنر انجام شود. فرمت JPG مرسوم ترین آنها می باشد اما میتوانید از فرمت های PNG، GIF، SWF نیز استفاده کنید. در صورتیکه بنر شما به صورت سیاه و سفید طراحی شده است و یا دارای پس زمینه سیاه و سفید است، حتمأ مرز و حاشیه ای را برای ایجاد تمایز آن از دیگر محتوای وبسایت قرار دهید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

پوریا فرجی

Webmaster & Google Ads Expert at Bertina

Latest posts by پوریا فرجی (see all)

مطلب مرتبط  استفاده از محتوای مخفی در سایت و تأثیر آن بر روی سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *