وبلاگ برتینا

ads
5 راه ساده برای بهبود نمره کیفیت (Quality Score) در تبلیغات کلیکی
شهریور ۲۴, ۱۳۹۶
مدیریت تبلیغات
چهار راه سریع برای استفاده بهینه تر از تبلیغات گوگل
شهریور ۲۷, ۱۳۹۶

تبلیغات ویدئویی در گوگل ادوردز

video adsدر دنیای دیجیتال و افزایش روزافزون بازارهای آنلاین وجود پدیده ی با نام تبلیغات امری الزامیست که البته با تناسب افزایش این بازار روز به روز بر هدف مندی تبلیغات نیز افزوده میشود. یکی از هدفمند ترین سرویس های تبلیغاتی سرویس گوگل ادوردز است که تبلیغات را با فرمت های مختلف امکان پذیر ساخته است. یکی از فرمت های محبوب، ویدئوها هستند که برای شرکت ها و کسب و کارهایی که به دنبال معرفی محصول، خدمات و یا مجموعه ی خود هستند و نیز آن دسته از شرکت هایی که به دنبال برند سازی در ذهن مخاطبان خود هستند بهترین انتخاب مطمئنن تبلیغات ویدئویی خواهد بود.

در این مقاله با تبلیغات ویدئویی در گوگل بیشتر آشنا شوید:

YouTube  غول بزرگ دنیای دیجیتال ، دومین موتور جستجو در فضای وسیعی  به نام اینترنت پس از گوگل است:

video

آمار ارائه شده توسط پارتنر های گوگل نشان میدهد که در سال 2013 تا 2014 ساعات تماشای ویدئو 38.5 درصد افزایش یافته است و بیش از یک میلیارد نفر در طول ماه بیش از 6 میلیارد ساعت صرف تماشای ویدئو های You Tube  میکنند،  به علاوه بالغ بر نصف این تعداد از طریق موبایل به You Tube  متصل شده اند .

بزرگترین نام ها در بازار های آنلاین همانند آمازون و eBay  بر این باورند که وجود یک ویدئو در توضیحات یک محصول 35 درصد شانس فروش آن را افزایش میدهد.

با توجه به آمار ذکر شده، تبلیغ در You tube می توانند بهترین راه جذب کاربران و گرفتن ترافیک بالا برای سایت شما باشد  .

تبلیغات ویدئویی در ابتدا ، انتها و یا حتی در طول پخش ویدئو های  YouTube و تبلیغات بنری و یا در سایت های پارتنر گوگل به نمایش در میاید .

در این کمپین (تبلیغات ویدئویی) برای جذب صحیح و هدفمند مخاطبان می توان از برخی از محدودیت ها اعم از سن ، جنسیت و علایق و حتی  درآمد خانوار  استفاده نمود، هرچند محدودیت های ذکر شده در سطح پایه مطرح شده اند ولیکن بازهم سودمند خواهند بود .

از گزینه های دیگر تبلیغات ویدئویی می توان به محدود کردن نمایش تبلیغ  بر ویدئو هایی با محتوای مرتبط ،هدف گذاری یک یا چند ویدئو و یا سایت مورد نظر و یا ویدئو های با عناوین  مرتبط نام برد.

تعیین محدودیت ها و هدف گذاری های مشخص بزرگترین مزیت تبلیغات ویدئویی محسوب می شوند  و با توجه به محدودیت های ذکر شده دیگر جذب کاربران هدف تبلیغ، کار سختی نخواهد بود .

تبلیغات ویدئویی

از دیگر مزایایی تبلیغات ویدئویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هر روز 4 میلیارد ویدئو در You Tube بازدید می شود.
  2. یک سوم از نمایش تبلیغات ویدئویی منجر به خرید محصول و یا خدمات شما توسط بینندگان می شود.
  3. از آن جایی که عناصر صوتی و تصویری بهترین روش برای آموزش و ثبت در اذهان عمومی است ، درنتیجه تبلیغات ویدئویی قطعا بهترین گزینه برای آموزش و حتی برندینگ می باشند.
  4. تاثیر عاطفی تبلیغات ویدئویی چشمگیر است ، ارتباط کاربران با محصولات شما از طریق اشتراک صوت و تصویر بسیار قوی تر از باقی روش های تبلیغاتی است.
  5. قابلیت نمایش ویدئو با کلیدواژه های مرتبط در سرچ گوگل در کنار نمایش تبلیغ در YouTube و همچنین پارتنر ها ی گوگل حائز اهمیت است.
  6. کسر هزینه از اعتبار اکانت شما به ازای یک هزار نمایش است . چنانچه تبلیغ ویدئویی شما به نمایش در بیاید و بیننده با آن تعامل برقرار کند برای شما یک نمایش محسوب شده ولیکن اگر بیننده تمایلی به مشاهده ی تبلیغ شما نداشته باشد و گزینه ی Skip  را بزند ، یک نمایش محسوب نشده درنتیجه بیننده تبلیغ شما را به صورت رایگان مشاهده کرده است.

 

در نتیجه  ، یکی از بهترین راه های جذب مخاطب در عصر دیجیتال ،افزودن تبلیغات ویدئویی به کمپین گوگل ادوردز شما است.

 

 

The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Latest posts by شبنم قرشی (see all)