در دنیای دیجیتال و افزایش روزافزون بازارهای آنلاین وجود پدیده ی با نام تبلیغات امری الزامیست که البته با تناسب افزایش این بازار روز به روز بر هدف مندی تبلیغات نیز افزوده میشود. یکی از هدفمند ترین سرویس های تبلیغاتی سرویس گوگل ادوردز است که تبلیغات را با فرمت های مختلف امکان پذیر ساخته است. یکی از فرمت های محبوب، ویدئوها هستند که برای شرکت ها و کسب و کارهایی که به دنبال معرفی محصول، خدمات و یا مجموعه ی خود هستند و نیز آن دسته از شرکت هایی که به دنبال برند سازی در ذهن مخاطبان خود هستند بهترین انتخاب مطمئنن تبلیغات ویدئویی خواهد بود.
در این مقاله با تبلیغات ویدئویی در گوگل بیشتر آشنا شوید:
YouTube غول بزرگ دنیای دیجیتال ، دومین موتور جستجو در فضای وسیعی به نام اینترنت پس از گوگل است:
آمار ارائه شده توسط پارتنر های گوگل نشان میدهد که در سال 2013 تا 2014 ساعات تماشای ویدئو 38.5 درصد افزایش یافته است و بیش از یک میلیارد نفر در طول ماه بیش از 6 میلیارد ساعت صرف تماشای ویدئو های You Tube میکنند، به علاوه بالغ بر نصف این تعداد از طریق موبایل به You Tube متصل شده اند .
با توجه به آمار ذکر شده، تبلیغ در You tube می توانند بهترین راه جذب کاربران و گرفتن ترافیک بالا برای سایت شما باشد .
تبلیغات ویدئویی در ابتدا ، انتها و یا حتی در طول پخش ویدئو های YouTube و تبلیغات بنری و یا در سایت های پارتنر گوگل به نمایش در میاید .
در این کمپین (تبلیغات ویدئویی) برای جذب صحیح و هدفمند مخاطبان می توان از برخی از محدودیت ها اعم از سن ، جنسیت و علایق و حتی درآمد خانوار استفاده نمود، هرچند محدودیت های ذکر شده در سطح پایه مطرح شده اند ولیکن بازهم سودمند خواهند بود .
از گزینه های دیگر تبلیغات ویدئویی می توان به محدود کردن نمایش تبلیغ بر ویدئو هایی با محتوای مرتبط ،هدف گذاری یک یا چند ویدئو و یا سایت مورد نظر و یا ویدئو های با عناوین مرتبط نام برد.
تعیین محدودیت ها و هدف گذاری های مشخص بزرگترین مزیت تبلیغات ویدئویی محسوب می شوند و با توجه به محدودیت های ذکر شده دیگر جذب کاربران هدف تبلیغ، کار سختی نخواهد بود .
از دیگر مزایایی تبلیغات ویدئویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
امتیاز / 5. تعداد نظرات :