توییتر
دریافت حق اشتراک از کاربران توییتر در پی افت درآمدهای تبلیغاتی
جولای 26, 2020
یوتیوب
برترین جستجوهای یوتیوب در طول همه گیری ویروس کرونا
آگوست 11, 2020

9 چیز که شما درباره ترافیک جستجوی وب سایت های برتر جهان نمی دانید

الکسا یک لیست از سایت های برتر جهان در زمینه ترافیک جستجو دارد. با بررسی این سایت ها می توان دریافت که تمامی آن ها دارای چندین ویژگی مشترک هستند. با ما همراه باشید تا به معرفی 9 ویژگی که این سایت ها را از دیگر رقبایشان متمایز می کند، بپردازیم. با بررسی این نکته های کلیدی، می توان فهمید که چه چیزی این سایت ها را تا این حد موفق کرده است. هم چنین با الگوبرداری از آن ها می توان ترافیک جستجوی واقعی و هم چنین رتبه سایت خود را در گوگل به طرز قابل توجهی بالا برد.

 

ویژگی اول: برندینگ

برندینگ این سایت ها، بزرگ ترین و با ارزش ترین دارایی آن ها می باشد. نکته قابل توجه در این سایت ها، این است که حجم زیادی از کلیدواژه های آن ها، از کلیدواژه های برندشان تشکیل شده است. به عنوان مثال، سایت Craigslist ، بیست و دومین سایت جهان طبق رتبه بندی Rank Ranger، از این نکته پیروی کرده است. همین موضوع باعث شده ترافیک جستجوی آن از Apple ،Netflix ، Walmart و بسیاری از برندهای بزرگ دیگر، بیشتر باشد.

پس شما هم باید بر روی برند خود سرمایه گذاری کرده و سعی کنید با گذشت زمان یک برند بزرگ بسازید. زیرا این امر به شما کمک می کند تا ترافیک جستجوی بیشتری کسب کنید.

ویژگی دوم: اعتبار سایت

این سایت ها دارای اعتبار بالایی هستند. همین موضوع باعث شده که این کمپانی های بزرگ، لازم نباشد به اندازه شما سخت کار کنند. این حس اعتماد و اعتبار بالا، یک معیار مهم برای گوگل بوده و باعث می شود کاربر حتی حاضر باشد پول بیشتری برای خدمات و محصولات این کمپانی ها پرداخت کند.

مطلب مرتبط  افزایش سرعت سایت وردپرسی

ویژگی سوم: گروه های اجتماعی

این سایت ها معمولا حضور گسترده ای در شبکه های اجتماعی دارند. آن ها با استفاده از سیستم محتوای تولید شده توسط کاربر، می توانند روزانه محتوای جدید منتشر کنند. گوگل نیز سیگنال های اجتماعی مانند فالوورها، اشتراک گذاری ها و نظرات آن ها را با دقت زیر نظر دارد. استفاده از استراتژی محتوای تولید شده توسط کاربر، یک راه آسان برای رسیدن به رتبه بهتر در مقابل استفاده از نویسندگان سایت است.

ویژگی چهارم: استراتژی تولید محتوا

سایت هایی که به محتوای تولید شده توسط کاربر متکی نیستند، اغلب تولید محتوا را در مرکز استراتژی خود قرار داده اند.

به عنوان مثال نیویورک تایمز 59 میلیون بازدید کننده واقعی در هر ماه دارد. این به دلیل است که آن ها روزانه حدود 230 محتوا منتشر می کنند. حال این محتوا می تواند یک مقاله خبری، پست وبلاگ یا بخش های چندرسانه ای باشد. آن ها در واقع، یک دستگاه تولید محتوا هستند.

ویژگی پنجم: اعتماد به برند

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم، این برندهای بزرگ در فضای خود اعتماد زیادی ایجاد کرده اند. حتی اگر سایت آن ها، استراتژی بازاریابی گسترده ای برای تولید محتوا نداشته باشد، هنوز هم در نظر گوگل اعتبار بالایی دارند.

ویژگی ششم: لینک سازی

هنگام بررسی این سایت های بزرگ، ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که آیا این سایت ها لینک سازی می کنند؟ جواب این است: خیر. آن ها به دو دلیل نیازی به بک لینک زدن ندارند:

  1. محتوای خبرساز آن ها
  2. ساختن اعتماد به برند
مطلب مرتبط  دلایل افت رتبه سایت در گوگل | کاهش رتبه سایت در گوگل

ویژگی هفتم: تجربه کاربر

ویژگی بعدی که باید در این لیست بررسی کرد، تجربه کاربر در این سایت های بزرگ است.

امروزه کمپانی های بزرگ می دانند که مردم فقط محصولات آن ها را خریداری نمی کنند، بلکه آن ها کمپانی های تولید کننده این محصولات را می خرند. آنها برند و تجربه را می خرند. به همین دلیل، این سایت ها همیشه آن چه را که به مشتریان خود قول داده اند، به آن ها ارائه می دهند.

اعتماد به برند همیشه یک اولویت است. مثلاً شعار سایت Geico این است که 15 دقیقه می تواند 15٪ یا بیشتر در بیمه خودرو شما صرفه جویی کند. نکته قابل توجه این است که این کمپانی در طول سال ها این شعار را عملی کرده و به همین دلیل در کار خود بسیار موفق است.

ویژگی هشتم: سرعت بارگذاری سایت

یکی از عواملی که بر روی تجربه کاربر تاثیر می گذارد، سرعت بارگذاری سایت است. این عامل در رتبه بندی گوگل نقش بسیار مهمی دارد. برای رسیدن به ترافیک جستجوی بالا، باید سرعت بارگذاری سایت خود را بالا برید.

ویژگی نهم: شخصی سازی

امروزه دنیای وب و اینترنت به سوی شخصی سازی حرکت می کند. این کار یک سرمایه گذاری عظیم است که همه در تلاشند از آن در بازاریابی سایت خود استفاده کنند. با شحصی سازی شما می تونید تجربه بهتری را برای خریداران خود ایجاد کرده و پیوندی محکم میان خود و مشتریانتان بسازید.

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *