وبلاگ برتینا

bidd
ست کردن هزینه کلیک ها به صورت دستی در تبلیغ در گوگل
شهریور ۱۵, ۱۳۹۶
پریمیر پارتنر گوگل
6 مزیت پریمیر پارتنرهای گوگل نسبت به پارتنرها
شهریور ۲۱, ۱۳۹۶
ads

دلایل برتری تبلیغات در گوگل نسبت به سایر تبلیغات

گوگل ادوردز برتینانسبت به اثربخشی تبلیغات در گوگل برای جذب مشتری و افزایش فروش خود تردید دارید؟ با ما همراه باشید…

شرایط امروز دنیا به نحوی شده است که روش های تبلیغاتی قدیمی مانند نصب بیلبورد در مکان های عمومی ، ارسال پیامک و ایمیل ، پخش پیام های بازرگانی ، درج آگهی در روزنامه ها ، تراکت و… دیگر به مانند گذشته مفید ، اثرگذار و بهینه نیستند. به عنوان مثال به دلیل مشغله ذهنی بالای افراد ، نصب یک بیلبورد در پر رفت و آمدترین مکان شهر نیز ممکن است مفید نباشد و به سیاست های جذب مشتری شما کمک نکند زیرا این نوع تبلیغات را در زمانی انجام داده اید که افراد به دنبال کسب و کار شما نبوده اند و شاید بتوان گفت این روش ها تنها به معرفی اندک کسب و کار شما کمک کند ، آن هم در صورتی که بیلبورد شما دیده شود!!! همچنین به این موضوع نیز توجه کنید که ممکن است یبلبورد شما را افرادی ببینند که به هیچ عنوان نیازی به سرویس های شما نداشته باشند!

طبق آمارها ، مدت زمان آنلاین بودن افراد در دنیای وب روز به روز در حال افزایش می باشد و این موضوع به یکی از روشهای سرگرمی افراد و گذراندن اوقات فراغت آنها تبدیل شده است. شما می توانید با تبلیغات کسب و کار خود در این گستره ، بهترین بازخورد را دریافت کنید.

تبلیغات در گوگل

با یک جستجوی ساده در فضای وب متوجه خواهید شد که روش های مختلفی جهت تبلیغ کسب و کار شما در دنیای وب و فضای مجازی وجود دارد اما برتری های تبلیغات در گوگل (google adwords) چیست که آن را نسبت به دیگر روش ها متمایز کرده است؟!؟ با ما در این مقاله همراه باشید و در نهایت به یکی از مشتری های تبلیغات در گوگل تبدیل شوید.

در روش تبلیغات در گوگل (google adwords)  قابلیت ها ، فیلترها و ابزاری متعددی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید تبلیغات خود را هدف گذاری کرده و با استفاده از آن ها، تبلیغات خود را تنها به مشتری هایی نمایش دهید که مدتهاست به دنبال جذب آنها می باشید و اثربخشی تبلیغات خود را بیش از پیش افزایش دهید. در این مقاله برخی از آنها را برای شما توضیح داده ایم:

ابزارهای هدف دهی به تبلیغات در تبلیغات در گوگل (google adwords):

adwords

کلیدواژه ها : با توجه به اینکه تبلیغات در گوگل بر اساس جستجوی کلیدواژه می باشد و افراد با جستجوی کلید واژه های مورد نظر شما ، تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد، بنابراین با سیاست گذاری و صرف اندکی زمان ، می توانید بهترین کلید واژه ها را انتخاب کرده و در جذب مشتری های مورد نظر خود بهترین تصمیم را بگیرید. در واقع با استفاده از قابلیت جستجوی کلید واژه توسط افراد ، مشتری ها در جستحوی شما خواهند بود و می توانید انتخاب کنید که کاربران با جستجوی چه عبارتی تبلیغات شما را مشاهده کنند. در مقاله ای دیگر و به طور مفصل به شرح انواع حالات کلیدواژه ها خواهیم پرداخت.

موقعیت مکانی : از طریق این ابزار می توان محل نمایش تبلیغات در گوگل را از لحاظ موقعیت جغرافیایی کاربر مشخص و محدود کرد. به عنوان مثال می توانید تبلیغات رستوران خود را تنها به کاربرانی نمایش دهید که از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی رستوران شما قرار دارند.

بازه زمانی : تعیین ساعت ها و روزهای نمایش تبلیغات در گوگل از طریق این ابزار به هدفمند شدن تبلیغات شما کمک خواهد کرد و از طریق آن می توانید ساعات و یا روزهای نمایش تبلیغات را تعیین کنید. به عنوان مثال در صورتیکه در روزهای آخر هقته و یا ساعات غیراداری فروشگاه شما تعطیل است ، می توانید بازه زمانی نمایش تبلیغات خود را برای این بازه ها غیرفعال کنید.

سن و جنسیت : در صورتی که کسب و کار شما مختص جنسیت و سنین خاصی می باشد ، این فیلتر برای شما فراهم شده است.

دستگاه و سیستم عامل : تبلیغات در گوگل به شما این امکان را می دهد تا مشخص کنید که تمایل دارید بر روی چه دستگاه هایی تبلیغات شما نمایش داده شود و محدودیت بر اساس دستگاه کاربر (موبایل ، لپتاپ ، تبلت ) را بر روی تبلیغات خود اعمال کنید. همچنین می توانید این موضوع را تا نسخه سیستم عامل دستگاه کاربر نیز محدود نمایید.

ابزارهای کنترل و تعیین بودجه روزانه از طریق تبلیغات در گوگل (google adwords) :

bidding adwords

بودجه روزانه : این ابزار به راحتی به شما کمک خواهد کرد که میزان ماکزیمم بودجه روزانه مدنظر خود را مشخص کنید. به عنوان مثال در صورتی که  بودجه روزانه خود را بر روی 10 دلار قرار دهید ، تبلیغات شما در طول یک روز نهایتأ تا 10 دلار نمایش داده می شود و کلیک خواهد خورد.

پرداخت به ازای هزینه کلیک : اساس کار تبلیغات در گوگل بر اساس هزینه کلیک می باشد و شما می توانید ماکزیمم هزینه ای که برای هر کلیدواژه و به ازای هر کلیک کاربر از اعتبار تبلیغات شما کسر خواهد شد را مشخص کنید. در واقع این ابزار به بهینه سازی کامل تبلیغات در گوگل شما کمک خواهد کرد و با توجه به رقابتی بودن تبلیغات در گوگل ، می توان از این قابلیت برای رقابت با دیگر رقبا و همچنین مقرون به صرفه بودن تبلیغات استفاده کرد. در مقاله ای دیگری استراتژی های مختلف تعیین هزینه کلیک و نحوه انتخاب بهترین استراتژی را به طور مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.

ست کردن هزینه کلیک ها به صورت دستی در تبلیغ در گوگل

ابزارهای تعیین میزان اثربخشی و تحلیل عملکرد تبلیغات در گوگل (google adwords):

تا این جای کار ، شما تبلیغات خود را راه اندازی کرده اید ، اما آنچه که مهم است و تبلیغات در گوگل را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی متمایز می کند ، ابزارهای متعدد تحلیلی آن می باشد. برخلاف دیگر روش های تبلیغاتی ، که تعیین میزان اثربخشی و سود دهی آن ها بسیار سخت و پیچیده است ، در تبلیغات در گوگل ، ابزارهای متعددی برای این موضوع تعبیه شده است و به راحتی می توان تمامی عملکردهای کاربری که تبلیغات شما را مشاهده کرده است را بررسی و تحلیل کرد. در واقع در این روش تبلیغاتی ، تنها راه اندازی تبلیغات اهمیت ندارد و قابلیت های متعددی برای تحلیل نتایج و سود حاصله از طریق تبلیغات برای شما قرار داده شده است و آنچه که در مقایسه با دیگر رقبا باعث موفقیت شما می شود ، همین ابزارهای تحلیلی تبلیغات در گوگل می باشد. به عنوان مثال می توانید میزان بودجه ای که برای هر کلید واژه مصرف شده را بررسی و میزان اثربخشی و سود حاصله از آن را محاسبه و مورد تحلیل قرار دهید.

The following two tabs change content below.