وبلاگ برتینا

راهنمای استفاده از کنترل پنل تبلیغات در گوگل
مرداد ۹, ۱۳۹۶
بازاريابي محتوا روشي مدرن در بازاريابي اينترنتي
مرداد ۹, ۱۳۹۶

  یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته ، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار های اینترنتی به شرح ذیل می باشند : 

1- شناسایی مالك کسب و کار و امكان مراجعه در صورت بروز اشكال. 
2- كامل و صحیح بودن اطلاعات كالا یا خدمات ارائه شده. 
3- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش. 
4- واضح بودن روند برگرداندن كالا و بازپس گیری پول. 
5- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران. 
6- تایید امنیت سایت توسط یك موسسه و مركز ملی اعتماد.