راهنمای استفاده از کنترل پنل تبلیغات در گوگل
مرداد ۹, ۱۳۹۶
بازاريابي محتوا روشي مدرن در بازاريابي اينترنتي
مرداد ۹, ۱۳۹۶

  یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد.با توجه به بررسی های انجام گرفته ، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار های اینترنتی به شرح ذیل می باشند : 

1- شناسایی مالك کسب و کار و امكان مراجعه در صورت بروز اشكال. 
2- كامل و صحیح بودن اطلاعات كالا یا خدمات ارائه شده. 
3- گارانتی محصولات و ارائه خدمات پس از فروش. 
4- واضح بودن روند برگرداندن كالا و بازپس گیری پول. 
5- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران. 
6- تایید امنیت سایت توسط یك موسسه و مركز ملی اعتماد. 

 
مطلب مرتبط  دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ارشد