وبلاگ برتینا

تبلیغات اپلیکیبشن
تبلیغات اپلیکیشن در گوگل ادوردز
آبان ۲۱, ۱۳۹۶
تبلیغات بنری در گوگل
تبلیغات بنری در گوگل ادوردز
آبان ۲۶, ۱۳۹۶
متن تبلیغات

پنج نکته برای نوشتن متن تبلیغات

ادوردز گزینه های زیادی برای راه های دسترسی به مشتریان جدید برای شما فراهم می کند، همانند تبلیغات ویدیویی ،  بنری و تبلیغات اپلیکیشن اما رایج ترین آن ها تبلیغات متنی است که در نتایج جستجوی گوگل به نمایش در می آید

با پیروی از این نکات و ایجاد متون تبلیغ تاثیرگذار می توانید مشتری های هدف را  به سایت خود هدایت کنید اما سریع بگوییم متن آگهی شامل چه مواردی می شود؟ هر متن تبلیغ دارای بک عنوان است که یک فرصت عالی برای جلب توجه مشتری شما خواهد بود. این عنوان دارای دو بخش است که با یک خط فاصله (-) از هم جدا می شود . این بخش ها ممکن است در یک خط به نمایش در بیاید و یا اینکه بخش دوم در خط بعدی نمایش داشته باشد که این امر به سایز صفحه بستگی دارد پس مطمئن شوید این بخش ها  با هم و یا جدا از هم معنا دار باشند .سپس ادرس سایت است که با نام ادرس نمایش با تبلیغ شما به نمایش در می آید به دنبال آن خط توضیحات است که می توانید با استفاده از آن تبلیغات خود را برجسته کنید و سبب می شود  مشتریان دقیقا بدانند که چه چیزی در وب سایت شما پیدا خواهند کرد؟ حالا که میدانید داخل متن تبلیغ چه اطلاعاتی موجود است .به چه صورت یک متن تبلیغ مناسب با شغل خود می نویسید ؟

 

نکته یک : هر چیزی که تجارت شما را منحصر به فرد می کند را برجسته نمایید.

وقتی بحث متون تبلیغ می شود به این فکر کنید که چه چیزی شما را از رقبای خود  جدا می کند

مطلب مرتبط  نحوه استفاده از کیورد پلنر بدون نیاز به ثبت اطلاعات حساب

به طور مثال تد یک آژانس هواپیمایی کوچک دارد

او در  برگذاری تورهای طبیعت گردی تخصص دارد

او اصطلاح طبیعت گردی را در عنوان تبلیغ خود ذکر کرد تا افرادی که به دنبال تورهایی هستند که او ارائه می دهد را جذب کند

 

نکته دو: از کال تو اکشن استفاده کنید.

از خط توضیحات تبلیغ برای توضیح اینکه کاربران بعد از کلیک بر روی تبلیغات شما در سایت چه می بینند استفاده کنید.

تد میخواهد مشتریان خود را تشویق به رزرو یک تور در سایت خود کند. بنابراین این مسئله را ضمیمه ی توضیحات خود کرد او همچنین با پیوند آن به صفحه ی مرتبط با  انواع تورهایی که ارائه می دهد ، دسترسی رابرای مشتریان خود آسان کرد.

نکته سه: شرایط فروش را ذکر کنید.

اگر شما چیز خاصی برای ارائه دارید مطمئن شوید که  مشتریان از آن مطلع می شوند ماری یک کفش فروشی آنلاین را اداره می کند او 25 دصد تخفیف برای تمامی بوت هایش در پاییز ارائه می دهد بنابراین این مسئله را در خط توضیحات خود ذکر کرد جلب توجه به قیمت یا پیشنهاد های خاص سبب تاثیر گذاری  در تصمیم گیری افراد برای کلیک بر روی تبلیغات شما می شود

 

نکته چهار : متن تبلیغ را با کلید واژه های خود مرتبط کنید.

سعی کنید مثل مشتری های خود فکر کنید و تصور کنید آن ها در هنگامی که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند چه کلماتی را جستجو می کنند .از آن کلمات به عنوان کلید واژه در متن تبلیغ خود استفاده کنید بنابراین تبلیغ شما در زمانی که کاربران دقیقا آن چیزی که شما ارائه می دهید  را جستجو می کنند به نمایش در می آید

مطلب مرتبط  توضیح 17 وضعیت کلمه کلیدی در تبلیغ گوگل

ماری از عبارت “فروش بوت “به عنوان یک کلید واژه استفاده کرد

وقتی که کاربران او آن کلمات را جستجو میکنند ؛ آن کلمات به صورت برجسته در متن تبلیغ به نمایش در می آیند که سبب جلب توجه زیادی می شود

نکته پنج: متن تبلیغ خود را مرتبط با صفحه ی فرود انتخاب کنید.

در زمانی که افراد بر روی متن تبلیغ شما کلیک میکنند باید وارد صفحه ای شوند که در متن تبلیغ، آن را معرفی کرده اید

هرچه کاربران راحت تر آن چه را که به دنبالش هستند را پیدا کنند احتمال خرید آن ها بیشتر می شود

برای آگاهی بیشتر در مورد چگونگی ساخت تبلیغات ادوردز موثرتر ، مرکز پشتیبانی ادوردز را مشاهده کنید.