لینک کردن Adwords و Analytics
مزایای لینک کردن Google Ads و Google Analytics
ژانویه 13, 2018
تغییرات صنعت تبلیغات کلیکی در سال 2018
ژانویه 21, 2018
تبلیغ در گوگل

آیا تبلیغ در گوگل ارزش هزینه کردن دارد؟!

تبلیغ در گوگلتبلیغ در گوگل بزرگترین شبکه ی تبلیغاتی PPC (پرداخت هزینه به ازای دریافت کلیک) در سراسر جهان می باشد. نه تنها شرکت های بزرگ برای هدایت ترافیک به وب سایت های خود از آن استفاده می کنند، بلکه بسیاری از کسب و کارهای محلی و کوچک نیز از آن جهت جذب مشتری استفاده می کنند. اگر قبلا از این سرویس استفاده نکرده اید، احتمالا برایتان سوال شده  که ” آیا تبلیغ در گوگل ارزش هزینه کردن دارد؟ ” ساده ترین پاسخ این است : بله دارد. با این حال، احتمالا شما نیاز به بررسی برخی موارد برای قانع شدن دارید؟ با ما همراه باشید.

تبلیغ در گوگل به شما نتایج سریع می دهد !

یکی از شگفت انگیزترین مزایای تبلیغات گوگل این است که نتایج آن بسیار سریع هستند. به محض اینکه شما کمپین گوگل ادز خود را راه اندازی کنید و این کمپین توسط گوگل تایید شد، می توانید در عرض چند دقیقه شروع به دریافت ترافیک کنید. به سادگی کلمات کلیدی و حداکثر هزینه ی کلیک را وارد کنید و سپس اندکی صبر کنید تا ورود ترافیک بسیار چشمگیری را در وب سایت خود مشاهده کنید. این بدان معنی است حتی شما می توانید در همان روز که تبلیغ خود را راه اندازی کرده اید شروع به فروش محصولات و یا ارائه ی خدمات خود کنید. با مشاهده این نتایج فوق العاده در عرض چند دقیقه، شما تعجب خواهید کرد که چرا تا به حال برای هر روش تبلیغاتی دیگری هزینه کرده اید!

برخلاف سایر روش های بازاریابی دیجیتالی مانند سئو ، انتظار و صبر در گوگل ادز بی معنا است. استراتژی های دیگر می تواند چندین ماه طول بکشند تا نتیجه حاصل از آن قابل مشاهده باشد ، اما این سرویس تبلیغاتی به این صورت عمل نمی کند. شما همچنین مجبور نیستید هزینه ی اولیه زیادی را برای آن در نظر بگیرید ، بلکه می توانید با هزینه اندک کمپین خود را راه اندازی کنید و سپس در هز زمان که تمایل داشتید هزینه های بازاریابی خود را افزایش یا کاهش دهید. این اصل به شما کمک می کند که خیلی راحت با کمترین هزینه ی ممکن تبلیغات کلیکی را برای تجارت خود امتحان کنید و با همان هزینه اندک نیز بازخورد دریافت کنید.

مطلب مرتبط  تبلیغات در گوگل چیست؟ تبلیغات در گوگل چگونه است؟

تبلیغ در گوگل دارای پتانسیل نامحدود است !

اگر شما به دنبال استراتژی بازاریابی مقیاس پذیر هستید، پس تبلیغات در گوگل راه حل کاملی برای شما می باشد. با میلیون ها کلمه کلیدی موجود و امکان افزودن کلمات جدید در هر زمان ، تقریبا مخاطبان نامحدودی برای جذب به وب سایت شما وجود دارند. هنگامی که شما یک کمپین سودآور PPC راه اندازی کردید ، همیشه می توانید با افزایش بودجه ی روزانه تعداد کلیک و در نتیجه ورودی وب سایت خود را افزایش دهید . از آنجا که کلمات کلیدی در یک به صوت مزایده ای رتبه بندی می شوند، با پرداخت بیشتر به ازای هر کلیک، جایگاه بالاتری برای نمایش تبلیغ خود کسب می کنید . اگر شما در حال حاضر در جایگاه چهارم هستید با افزایش هزینه به راحتی می توانید به جایگاه دوم  برسید. معمولا هرچه تبلیغ در جایگاه بالاتری به نمایش در بیاید کلیک و در نتیجه ی ورودی بیشتری را دریافت می کند.

تبلیغ در گوگل را در هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید متوقف کنید !

به طور کلی، یکی دیگر از مزایای گوگل ادز این است که اگر کمپین شما سودآور نباشد، می توانید آن را در هر زمان متوقف کنید. سایر تکنیک های بازاریابی مانند سئو و بازاریابی اغلب دارای قرارداد های چند ماهه هستند. این به این معنی است که اگر یک قرارداد 6 ماهه سئو  را امضا کنید و پس از 3 ماه بهبودی را مشاهده نکنید، مجبورید هزینه ی آن را پرداخت کنید. برای برخی از کسب و کارها، این می تواند سبب از دست دادن مقدار زیادی از سرمایه شود .با این حال، با استفاده از این سرویس، می توانید یک کمپین را در عرض چند ثانیه متوقف کنید و حتی اگر می خواهید آن را بعدا فعال کنید، آن را برای مدتی متوقف کنید. این مزیت به شما توانایی کنترل امور مالی خود را می دهد و به این معنی است که هزینه ی تبیلغاتی گوگل ادز شما هرگز  هدر نمی رود.

مطلب مرتبط  گوگل ادز یا گوگل ادوردز چیست؟

با گوگل ادز یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید !

مهم نیست که در کدامیک از حوزه های کاری فعالیت می کنید ، شما همیشه دارای رقبایی هستید که دائما سعی در جذب ترافیک وب سایت شما دارند . تفاوتی ندارد که آنها گوگل ادز و یا سئو را برای وب سایت خود انجام دهند، رقابت همیشه شدید خواهد بود. خوشبختانه تبلیغات در گوگل به شما این امکان را می دهد که با هزینه ی صحیح از رقیب خود پیشی بگیرید . اگر رقبای شما در زمینه سئو سرمایه گذاری زیادی برای دست یابی به جایگاه اول در گوگل کرده اند، شما به راحتی می توانید آنها را با یک کمپین تبلیغاتی گوگل از جایگاه خود خارج کنید . با صرف هزینه کلیک برای هر کلیدواژه می توانید به راحتی جایگاهی حتی بالاتر از افرادی که برای سئو هزینه های هنگفتی کرده اند به دست بیاورید. حتی اگر آنها در حال حاضر یک کمپین Google Ads را اجرا می کنند، شما همیشه می توانید آنها را غافلگیر کنید با افزایش هزینه کلیک جایگاهی بالاتر از آن ها به دست بیاورید ، این کار نه تنها باعث می شود که آن ها ترافیک و کلیک های خود را از دست بدهند، بلکه فرصتی برای شناسایی و معرفی وب سایت خود به تمامی کاربران را به دست می آورید.

در نهایت به این موضوع می رسیم که آیا تبلیغ در گوگل ارزش هزینه کردن دارد ؟

بنابراین آیا واقعا هزینه کردن برای تبلیغ در گوگل ارزش دارد؟ یا باید بر روی روش های تبلیغاتی دیگر سرمایه گذاری کنید؟ فکر می کنم پاسخ این سوال روشن است: تبلیغ در گوگل قطعا ارزشش را دارد! تبلیغات کلیکی گوگل ادز نه تنها اجازه می دهد که کسب و کار خود را برای میلیون ها نفر تبلیغ کنید، بلکه با توجه به این حجم ورودی ، گران قیمت نیز محسوب نمی شود . همچنین گوگل ادز به شما امکان شروع ، توقف و تنظیم هزینه ها را در هر زمانی می دهد این مورد یکی از اصلی ترین دلایلی است که سبب محبوبیت بیشتر گوگل ادز در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی می شود.

مطلب مرتبط  معرفی هتل ادز Hotel Ads (سرویس جدید گوگل ادز)
تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *