یافتن صفحات پربازدید سایت
ژوئن 17, 2018
اپراتورهای جستجوی گوگل
اپراتورهای جستجوی گوگل
جولای 22, 2018
افزایش ترافیک ورودی سایت از طریق اینستاگرام

معرفی 4 روش ساده برای افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام

افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرامافزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام یکی از راه های موثر برای بهبود میزان بازخورد دریافتی و گسترش کسب و کارهای آنلاین است. با توجه به گسترش کاربران اینستاگرام در ایران ، استفاده از این شبکه اجتماعی برای مقاصد دیجیتال مارکتینگ می تواند ایده بسیار مناسبی باشد. پس از معرفی اکانت تجاری (business accounts) در سال 2016 ، اینستاگرام این قابلیت خود را به عنوان یک اولویت برای کمک به گسترش برندهای تجاری و کسب و کارهای آنلاین توسعه داد. می توان گفت که قدرت این ویژگی ارائه شده توسط اینستاگرام چیزی فراتر از لایک و follow کردن است. در صورتیکه برای افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام به دنبال راهکار مناسب هستید ، این مقاله مختص شماست.

  1. قراردادن لینک سایت در بیو “Bio”

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب و افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام ، قراردادن لینک سایت در قسمت Bio اکانت است. می توانید این لینک را در هر زمان تغییر داده و صفحات مختلفی از سایت را در آن قرار دهید.

اینستاگرام برتینا

اگرچه بسیاری از سایت ها از صفحه اصلی سایت خود را در بیوی اینستاگرام قرار می دهند و هرگز بفکر بروزرسانی آن نیستند ، کسب و کارهایی که بیشترین نرخ کلیک از اینستاگرام را دارند ، سایت هایی هستند که دائماً لینک موجود در بیوی اکانت خود را بروزرسانی می کنند و با استفاده از عبارات مهیج و call-to-action کاربران خود را برای کلیک بر روی این لینک ها مجاب می کنند. مرسوم ترین مثال ها برای ترغیب کاربران به کلیک کردن بر روی لینک : “برای دریافت اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنید” ، “جهت دریافت مشاوره بر روی لینک کلیک کنید” ، “برای خرید محصول و مشاهده دیگر محصولات بر روی لینک کلیک کنید” ، “برای دریافت کد تخفیف بر روی لینک کلیک کنید” و…

مطلب مرتبط  سرور مجازی (vps) چیست؟

به هر میزان که این عبارت برای کاربر جذاب تر باشد ، میزان کلیک بر روی لینک و ورود به سایت افزایش خواهد یافت.


  1. استفاده از تبلیغات اینستاگرام

راه حل ساده دیگری برای افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام ، راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام است. برخلاف پست های عادی ، پست های تبلیغاتی اینستاگرام قابل کلیک هستند و می توان بازخورد مناسبی از آن ها دریافت کرد.

تبلیغات اینستاگرام

با استفاده از تبلیغات اینستاگرام ، نه تنها می توان کلیک کاربر را به سایت هدایت کرد ، می توان با استفاده از گزینه ی ” Learn More” که توسط اینستاگرام به صورت call-to-action به تبلیغات اضافه می شود ، نرخ کلیک به نمایش را افزایش داد.

امکان هدف دهی به تبلیغات در اینستاگرام بر اساس پارامترهای زیر وجود دارد :

سن – جنسیت – سطح تحصیلات – عنوان شغلی – موقعیت مکانی – علاقه مندی ها – تاریخچه خرید و…

می توانید چندین مورد از این پارامترها را به صورت ترکیبی و با توجه به سیاست های جذب مشتری کسب و کار خود انتخاب کنید و تبلیغ خود در اینستاگرام را فقط به این کاربران نمایش دهید.


  1. تگ گردن محصولات

اینستاگرام اخیراً قابلیت جدیدی به اکانت های خود افزوده است که برخی از کسب و کارهای خاص می توانند با استفاده از آن ، محصولات خود را به پست های عادی خود تگ کنند. زمانیکه یک کاربر بر روی محصول کلیک می کند ، توضیحات مختصری درباره محصول به کاربر نمایش داده می شود که این مورد می تواند تأثیر مناسبی بر روی نرخ کلیک و فروش شما داشته باشد.

مطلب مرتبط  آشنایی با نحوه عملکرد موتورهای جستجو

تگ کردن محصولات در اینستاگرام

این قابلیت برای کاربران آمریکایی که دارای اکانت تجاری هستند ، در زمینه فروش جواهرات و محصولات آرایشی فعالیت دارند و اکانت آن ها به زبان انگلیسی است ، در دسترس می باشد.


  1. استفاده از کلیدهای “Swipe Up” و “See More” در استوری اینستاگرام

اگرچه پست های عادی اینستاگرام قابل کلیک نیستند ، در صورتیکه اکانت شما وریفای شده باشد ، می توان استوری های قابل کلیک را ایجاد و منتشر کرد. برای وریفای کردن اکانت نیازی به تعداد بالای فالوور وجود ندارد و بسیاری از کسب و کارها می توانند این کار را برای اکانت خود انجام دهند.

اکانت های وریفای شده می توانند برای آپدیت استوری خود لینک قرا دهند.

استوری اینستاگرام

پس از کلیک کاربر بر روی کلیدهای “Swipe Up” و “See More” در استوری ، به سایت شما هدایت خواهد شد. در صورتیکه امکان وریفای کردن اکانت برای شما وجود ندارد می توانید از اکانت های دیگر کاربران که دارای این قابلیت است و تبلیغات کلیک خور در استوری را انجام می دهند استفاده کنید.

با استفاده از این روش ها به سادگی می توانید با افزایش ورودی سایت از طریق اینستاگرام ، بازخورد مناسبتری از سایت خود دریافت نمایید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

پوریا فرجی

Webmaster & Google Ads Expert at Bertina

Latest posts by پوریا فرجی (see all)

مطلب مرتبط  خرید دامنه ایمیل با ۴ مرحله ساده

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *