قابلیت Mobile Speed Score در گوگل ادز
Mobile Speed Score ، قابلیت جدید گوگل ادز
مارس 3, 2019
چگونه اینترنتی درخت بکاریم؟
آوریل 8, 2019

انتشار اولین پست اینستاگرامی ملکه انگلستان

اولین پست اینستاگرامی ملکه انگلستان

ملکه الیزابت دوم، ملکه انگلستان روز گذشته با هدف اعلام نمایشگاه تابستانه برای تجلیل از تکنولوژی و ارتباطات در لندن، از موزه علوم لندن بازدید نمود. او پس از این بازدید، اولین پست اینستاگرامی خود را منتشر کرد.

ملکه الیزابت با داشتن 92 سال سن و تجربه بیشترین دوران سلطنت در دنیا، همواره با دنیای تکنولوژی همراه بوده است. او اولین ایمیل خود را در سال 1976 ارسال و در آن وبسایت خانواده سلطنتی را معرفی نمود. اولین پستی که ایشان در شبکه های اجتماعی منتشر کرده، مربوط به 5 سال پیش یعنی سال 2014 و انتشار پست در توییتر می باشد. هم اکنون نیز با استفاده از اکانت خانواده سلطنتی اولین پست را در اینستاگرام منتشر کرد.

پستی که او در اکانت خانواده سلطنتی با بیش از 7/4 میلیون نفر فالوور منتشر کرد و پس از اشتراک گذاری هزاران لایک و کامنت دریافت نمود، تصویری از نامه ای می باشد که Charles Babbag، ریاضی دان و پیشگام علوم کامپیوتر در سال 1843 برای جد پدری اش ارسال کرده است.

انتشار اولین پست اینستاگرامی ملکه انگلستان

در این نامه، Babbag برای ملکه ویکتوریا و پرنس آلبرت در مورد اختراع خود می نویسد و آن را “موتور تحلیل‌گر”می نامد؛ که بر اساس آن اولین برنامه کامپیوتری توسط Ada Lovelace دختر Lord Byron نوشته شد.

در توضیحات تصویر این چنین آمده است:

“امروز با دیدن نوآوری بچه ها در زمینه کدنویسی کامپیوتر بسیار لذت بردم و مناسب دانستم که این پست اینستاگرامی را در موزه علوم منتشر کنم که حامی تکنولوژی و نوآوری و الهام بخش نسل های آینده است.”

مطلب مرتبط  تلگرام آپدیت شد؛ امکان اشتراک‌گذاری پوشه‌های چت و سفارشی‌سازی تصویر پس زمینه

این پست با امضای ” Elizabeth R” همراه بود.

ملکه الیزابت به خوبی با رسومات اینستاگرام و استفاده از هشتگ (#) آشنا است. او پست خود را در روز سه شنبه به اشتراک گذاشت چرا که شهروندان انگلیسی در این روز از هفته که به سه شنبه نوستالوژیک معروف است با استفاده از tbt# به مرور گذشته و عکس های قدیمی می پردازند.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *