چگونه اینترنتی درخت بکاریم؟
آوریل 8, 2019
توییتر
توئیتر تعداد افرادی که میتوانید در روز فالو کنید را کاهش داد
آوریل 13, 2019

معرفی 3 اپلیکیشن ضروری در هنگام وقوع بلایای طبیعی

اندروید

هنگامی که یک وضعیت نامساعد جوی مانند سیل و طوفان پیش بینی می شود، دریافت اطلاعات درست در زمان مناسب (قبل، در هنگام و حتی پس از آن) اهمیت بالایی دارد.

یافتن راهی برای برقراری ارتباط در هرج و مرج (شلوغی های) پس از وقوع بلاهایی طبیعی، خصوصاً هنگامی که اعضای خانواده در مکان های متفاوتی باشند عموماً دشوار است.

خوشبختانه، تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی برای کمک به افراد دراین شرایط داشته است.

در اینجا برخی از اپلیکیشن های ضرروری موبایل که با ارسال هشدارها شما را برای شرایط جوی نامساعد آگاه کرده و البته ارتباط با اعضای خانواده و دوستان را حفظ می کند را معرفی می کنیم.

AccuWeather

این اپلیکیشن رایگان هواشناسی میتواند با اعلام وضعیت هوا در ساعات شبانه روز و هشدارهایی در ارتباط با تغییر وضعیت جوی افراد را آگاه سازند. این اپلیکیشن همچنین می توانند افراد را در پیگیری طوفان از طریق نقشه ای مجهز به اطلاعات هواشناسی در زمان واقعی کمک کند.

اپلیکیشن AccuWeather پیش بینی های دقیق دو ساعت آینده را از مکان انتخابی شما ارائه می دهد.

با دانلود رایگان این اپلیکیشن به راحتی میتوانید شرایط آب و هوایی را بررسی کرده و پیش از وقوع از شرایط نامساعد جوی آگاهی کسب کنید.

Life360

این اپلیکیشن در سال 2008، معرفی شده است. Life360 یک اپلیکیشنی است که می تواند به خانواده ها در هنگام وقوع بلاهای طبیعی کمک کند.

این اپلیکیشن یک نقشه برای نمایش موقعیت اعضای خانواده دارد و کمک می کند تا اعضای خانواده از موقعیت یکدیگر آگاه شده و در صورت لزوم منطقه ی ایمنی را برای ملاقات انتخاب کنند.

مطلب مرتبط  کمک یک میلیون دلاری یوتیوبر معروف در بحران کرونا

همچینن این اپلیکیشن یک مسنجر نیز بوده و به اعضای خانواده کمک می کند تا به سادگی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

باک

هنگام وقوع بلایای طبیعی و اعلام تخلیه ی منطقه ی خاص، پمپ بنزین های محلی غالبا با حجم بالایی از جمعیت و صف طولانی ماشین ها مواجه می شوند.

دریافت سوخت پس از وقوع یک فاجعه طبیعی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا اغلب به دلیل حجم بالای درخواست، کمبود سوخت بوجود می آید و به همین دلیل ممکن است افراد فاصله قابل توجه ی را برای پیدا کردن پمپ بنزین طی کرده و حتی گاهی ساعت ها به دنبال پمپ بنزین باشند.

اپلیکیشن باک دارای قابلیت نمایش موقعیت پمپ بنزین ها به همراه مسیریابی از طریق Google Maps می باشد.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *