معرفی کلیدهای میانبر وردپرس
معرفی کلیدهای میانبر وردپرس
جولای 10, 2018
آموزش ثبت سایت وردپرسی در گوگل
جولای 23, 2018

تبدیل واحد پول در وردپرس – مبدل ارز در وردپرس

تبدیل واحد پول در وردپرستبدیل واحد پول یا مبدل ارز اجازه می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت به سرعت محاسبه نرخ ارز های مختلف را بدون ترک وب سایت شما انجام دهند . در این مقاله ما به شما نحوه تبدیل واحد پول و اضافه کردن مبدل ارز در وردپرس را آموزش خواهیم داد.


چه نوع وب سایت ها نیاز به تبدیل واحد پول و مبدل ارز دارند؟

چنانچه شما یک فروشگاه آنلاین ، وب سایت کسب و کار کوچک و یا یک وبلاگ وردپرسی دارید، تا زمانی که مخاطب بین المللی دارید و محصولی و یا خدماتی را به فروش می رسانید، می توانید از تبدیل واحد پول استفاده کنید.

در اینجا چند نمونه از وب سایت هایی که ممکن است یک ماشین مبدل ارز برای وردپرس نیاز داشته باشند بیان کرده ایم:

– فروشگاه های تجارت الکترونیک : اگر شما یک فروشگاه تجارت الکترونیک با وردپرس دارید و محصولات بین المللی را به فروش می رسانید ، تبدیل واحد ارزی می تواند به کاربران کمک کند که به سرعت هزینه ها را به هزینه های محلی خود تبدیل کنند.

– وبلاگ های گردشگری : اگر شما دارای یک وبلاگ گردشگری هستید، تبدیل واحد پول می تواند به کاربران کمک کند که هزینه های سفر مدنظر خود را در ارزهای مختلف محاسبه کنند.

– وب سایت های کسب و کار : وب سایت کسب و کار نیز تمایل دارند کاربران خود نرخ ارز های مختلف را مشاهده کنند . به خصوص، کسب و کار های که در کشورهای مختلف فعالیت دارند .

مطلب مرتبط  بهترین راهکارها برای افزایش امنیت وردپرس (ارائه ۵ راهکار)

– وب سایت های مالی و بانکی : وب سایت ها ی مالی و بانکی می توانند تبدیل واحد پول را برای بازدیدکنندگان خود در وب سایت ایجاد کنند تا کاربران برای محاسبه نرخ های تبدیل وب سایت را ترک نکنند.

بسیاری از وب سایت های دیگر نیز ممکن است نیاز به یک مبدل ارز داشته باشند. به این ترتیب، نگاهی به نحوه تبدیل واحد پول و اضافه کردن یک مبدل ارز در وردپرس خواهیم داشت.


اضافه کردن یک مبدل ارز در وردپرس :

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Currency Converter را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، شما باید به صفحه  Settings » Currency Converter در قسمت مدیریت وردپرس خود بروید. از اینجا میتوانید تنظیمات عمومی را مدیریت کنید و یک کلید API را مطابق با روش های زیر بیافزاید.

کلید api برای مبدل ارز

پس از اضافه کردن کلید API، می توانید طرح بندی مبدل ارز را انتخاب کنید. 4 طرح برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید ماشین حساب ارز، لیست نرخ ارز یا هر دو را با استفاده از این طرح بندی نمایش دهید. شما همچنین می توانید موقعیت نقطه اعشار را نیز جداگانه تعریف کنید.

لایه های مبدل ارز

اطمینان حاصل کنید که قبل از انجام کار دیگری، روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

در سر برگ بعدی، می توانید مقادیر پیش فرض برای مبدل ارز تنظیم کنید. این اجازه می دهد تا شما ارزها را فعال کنید ، گزینه پیش فرض برای ارز تنظیم کنید ، مقدار پیش فرض ارز اصلی را تنظیم کنید ، و یک عنوان برای نشان دادن در بالای ماشین حساب اضافه کنید.

مطلب مرتبط  نمایش وضعیت آب و هوا در وردپرس

default-calc-layout

پس از انتخاب طرح ماشین حساب، می توانید به سربرگ  List Layout Default  برای تنظیمات پیش فرض جدول نرخ ارز بروید. شما می توانید ارز اصلی را انتخاب کنید و سپس یک لیست از ارزهای دیگر را برای نمایش در فهرست اضافه کنید.

مانند تنظیمات پیش فرض ماشین حساب، می توانید مقدار پیش فرض را نمایش داده و عنوان را برای لیست نرخ ارز اضافه کنید.

list-default-setting

سربرگ Tools این پلاگین به شما اجازه می دهد تا همه ی داده ها را به مقادیر پیش فرض مجدد توسط پلاگین تنظیم کنید.

توجه: هنگامی که تنظیمات را انجام دادید ، باید روی دکمه Save Changes کلیک کنید .


نمایش تبدیل واحد پول و مبدل ارز در وردپرس :

برای نمایش مبدل ارز در سایت خود، می توانید به قسمت  Apperance » Widgets  رفته و ویجت Currency Converter را در مناطق ویجت قرار دهید .

به علاوه، شما می توانید کد کوتاه زیر را در هر پست یا صفحه در WordPress اضافه کنید:

[cbcurrencyconverter]

هنگامی که این کار را  انجام دادید میتوانید وب سایت خود را برای دیدن مبدل ارز در ویجت نوار کناری و یا صفحه وردپرس مشاهده کنید .

تبدیل واحد پول

امیدواریم این مقاله به شما در نحوه ی تبدیل واحد پول و افزودن مبدل ارز در وردپرس کمک کرده باشد.

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *