وضعیت کلمه کلیدی در تبلیغ گوگل
توضیح 17 وضعیت کلمه کلیدی در تبلیغ گوگل
ژوئن 2, 2018
مقایسه تبلیغ در بینگ و تبلیغ در گوگل
مقایسه تبلیغ در بینگ و تبلیغ در گوگل
ژوئن 24, 2018
تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد

تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد معتبر و تایید شده

تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد به عنوان یک بستر برای فعالیت موثر معرفی شده است اما مشکلات و سخت گیری های گوگل برای این کسب و کارها دردسرهای فراوانی را ایجاد کرده است.

استفاده از مواد مخدر و همچنین صنایع وابسته به آن در سال 2017 افزایش چشمگیری داشت. در حال حاضر در صنعت 35 میلیارد دلاری در ایالات متحده، امکانات جدید توانبخشی و ترک اعتیاد در سراسر کشور در حال رشد است.

14000 مرکز توانبخشی و ترک اعتیاد در آمریکا وجود دارد که البته هر کدام ممکن است روش خاصی را برای ترک اعتیاد در نظر گرفته باشند. برخی از این مراکز عملکرد بسیار بدی داشته اند و در این صنعت بیشترین تاثیر را در افزایش اعتياد و فقدان مقررات توانبخشی برای به دست آوردن سود با ارائه مراقبت های نامناسب و بی ثمر به بیماران داشته اند. سود بالقوه که از مراقبت از هر بیمار بدست می آید باعث شده که بازاریابی و دستیابی به بیماران جدید اولویت بیشتری نسبت به مراقبت از بیمار و ارائه مشاوره برای درمان داشته است. به همین دلیل گوگل به شدت تعداد آگهی های جستجوی مربوط به توانبخشی را که در ماه سپتامبر 2017 فعال کرده بود محدود کرد. 

تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد

در ماههای پس از آن، تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد به میزان  96٪ کاهش داشت. این جریمه بدون در نظر گرفتن نوع عملکرد هرکدام از این مراکز بود. تغییر سیاست های گوگل زیان های بسیاری را به این مراکز وارد نمود.

مطلب مرتبط  ۸ روش برای افزایش ترافیک سایت (به همراه معرفی سریع‌ترین روش)

معرفی LegitScript

با این حال، به تازگی، گوگل مسیری را برای متخصصان درمان اعتیاد واجد شرایط اعلام کرد. اکنون تبلیغ کنندگان واجد شرایط می توانند برای صدور گواهینامه از طریق LegitScript برای تبلیغ گوگل درخواست دهند. صدور گواهینامه LegitScript اطمینان می دهد که تمام گزینه های درمان که در متن تبلیغ گوگل و سایت هر مرکز اعلام شده است ، رعایت شده و این مراکز با متخصصین آموزش دیده و کارکنان مجاز مطابق با قوانین محلی و با بهترین شیوه ها کار می کنند و در مورد خدماتی که به بیماران خود ارائه می دهند، شفاف هستند.

گواهینامه درمان اعتیاد LegitScript برای کدامیک از انواع مختلف کسب و کارهایی که اعتیاد را درمان و پشتیبانی می کنند صادر می شود:

– درمان شخصی برای اعتیاد به مواد مخدر و الکل ، از جمله برنامه های بستری، خدمات در منزل و سرپایی.

– انجمن پشتیبانی متقابل برای شبکه های پشتیبانی غیر بالینی برای کسانی که بهبود یافته اند.

– راهنمایی در مواقع بحرانی برای کسانی که در حال پشتیبانی، کمک رسانی و یا ارائه اطلاعات از راه دور به افرادی که در معرض اعتیاد هستند و یا برای بهبودی از آنها حمایت می کنند.

تبلیغ کنندگان واجد شرایط می توانند درخواست صدور گواهینامه خود را در LegitScript شروع کنند. LegitScript جهت تایید هزینه هر درخواست 995 دلار و هزینه سالیانه 1995 دلار برای صدور گواهینامه شما دریافت می کند.

با این حال، تمام مراکز ترک اعتیاد قادر به استفاده از گوگل ادوردز نخواهند بود. گوگل علاوه بر تایید نکردن مراکز ترک اعتیادی که این گواهی را ندارند، چند نوع کسب و کار را برای انجام تبلیغ گوگل تایید نمی کند، از جمله:

مطلب مرتبط  تبلیغ ویدیویی گوگل چیست؟

– محیط های زندگی Sober مانند “خانه های آرام” یا خوابگاه های مشابه بدون پشتیبانی بالینی اختصاصی.

– مکان های ترک اعتیادی که مدارک LegitScript لازم را ندارند و افراد راهنما یا آژانسهای وابسته ای که به بیماران، همکاران یا امکانات محلی را معرفی و فراهم میکنند.

– درمان اعتیاد در خارج از ایالات متحده. گواهینامه LegitScript فقط برای تبلیغ کنندگان ایالات متحده است. گوگل همچنان آگهی های مرتبط با توانبخشی را در سطح بین المللی محدود می کند و هنوز برنامه ای برای ادامه تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد در خارج از ایالات متحده اعلام نکرده است.

در مجموع 2990 دلار برای کسب این تاییدیه نیاز است که در ابتدا ممکن است بالا به نظر برسد ولی نسبت به هزینه ها و درآمدی که این صنعت بدست میاورد مبلغ اندکی است. هزینه هر کلیک از در این حیطه کاری به طور تاریخی یکی از گران ترین هزینه کلیک ها در صنعت بوده است، تقریبا 3 برابر متوسط ​​CPC در میان نتایج موتورهای جستجو و دو برابر گران تر از دیگر کسب و کارها در صنعت مراقبت های بهداشتی.

تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد معتبر

با این اوصاف اختصاص 3000 دلار برای یک سال ، حدود 500 کلیک برای شما می آورد، یعنی یک و نیم کلیک در روز است. هزینه سالانه گواهینامه قطعا یک مانع برای وارد شدن به بازار است، اما باید برای کسانی که حظور در میان نتایج گوگل اهمیت می دهند، می تواند مقرون به صرفه باشد.

رشد انفجاری در صنعت ترک مواد مخدر باعث شده است که بازار رقابتی تر شود. با توجه به اینکه حداکثر 7 تبلیغ گوگل می تواند در هر صفحه ظاهر شود، این شرکت ها می توانستند با افزایش هزینه کلیک جایگاه مناسبی را در نمایش تبلیغ به خود اختصاص دهند که خود باعث افزایش هزینه کلیک ها در این رقابت می شد.اما با حذف تعداد بسیاری از این کسب و کارها که در بالا بحث شد ، این رقابت کمتر شده و هزینه کلیک ها در حال کاهش است که خبر خوبی می باشد.

مطلب مرتبط  کلمات کلیدی منفی یا negative keywords در گوگل ادوردز چیست؟
تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *