بلیت
هزینه سفر به مریخ با بلیط برگشت رایگان
فوریه 19, 2019
Smart Battery Case آیفون
راه حلی برای ارتقای باتری گوشی های iPhone XS و iPhone XR
فوریه 26, 2019
درآمد

درآمد کاربران آمریکایی از شبکه های مجازی چقدر است؟

درآمد از شبکه های اجتماعی

کسب در آمد اینترنتی یا درآمد آنلاین در دنیای امروز بسیار رونق یافته است، در این میان پلتفرم های اینترنتی و تولید محتوا  نقش بسزایی در افزایش درآمد آنلاین داشته اند.

طبق مطالعات جدید در حال حاضر تولید کنندگان محتوای پلتفرم های اینترنتی مانند اینستاگرام، یوتیوب و تامبلر در آمریکا درآمدی در حدود 7 میلیارد دلار دارند.

گزارش 97 صفحه ای منتشر شده توسط سایت Re:Create Coalition آنالیزی از چگونگی تولید محتوای آنلاین توسط بسیاری از مردم آمریکا و میزان درآمد آن ها از این طریق را ارائه کرده است. بر اساس این مطالعه نزدیک به 17 میلیون آمریکایی در سال 2017 در حدود 6.8 میلیارد دلار از طریق پلتفرم های اینترنتی درآمد کسب کرده اند.

Re:Create Coalition گروهی است که از استفاده عادلانه و قانون کپی رایت متعادل حمایت می کند و برای به روز رسانی یافته های قبلی خود در سال 2016 این مطالعه را انجام داده است. گزارش اخیر آنها افزایش تقریبی 1 میلیارد دلاری درآمد و افزایش 2.4 میلیون افراد تولید کننده محتوا را طی دوره یکساله نشان می دهد.

اینستاگرام و Twitch هر دو بزرگترین جهش را در کل این درآمد داشته اند که میزان رشد آنها به ترتیب 49.5 و 30 درصد طی یک سال بوده است.

از 9 پلتفرمی که در این مطالعه مورد بررسی قرار گرفت،‌ اینستاگرام با 5.6 میلیون تولید کننده محتوا آمریکایی در صدر کسب درآمد از پلتفرم های اینترنتی قرار دارد. میلیون ها کاربر آمریکایی نیز از طریق هریک از پلتفرم های وردپرس، تامبلر و یوتیوب کسب درآمد می کنند.

مطلب مرتبط   تعداد کاربران متاورس تا سال 2030 به یک میلیارد نفر می‌رسد

محققان بر این باورند که در کل ایالات متحده،‌ ایالت کالیفرنیا با بیش از 3.2 میلیون تولید کننده محتوا بیشترین درآمد آنلاین را داشته است و پس از آن نیویورک با 2 میلیون و تگزاس با 1 میلیون تولیدکننده محتوا قرار گرفته اند.

از حدود 17 میلیون تولید کننده محتوا در آمریکا، درآمد آنلاین کمتر از 117 هزار نفر، بیش از 10 هزار دلار در سال است.

طبق برآورد این گزارش، در میان 17 میلیون تولید کننده محتوا آنلاین در آمریکا، کمتر از 117 هزار نفر سالانه بیش از 10 هزار دلار درآمد دارند.

به عبارتی میتوان گفت در حال حاضرافراد می توانند از طریق پلتفرم های اینترنتی درآمد کسب کنند، در حالیکه سالهای پیش این نوع کسب درآمد متداول نبود.

در ادامه گزارش Re:Create Coalition آمده است که این مطالعه تا حدودی محافظه کارانه است و تنها 9 پلتفرم را بررسی نموده و از داده های ارائه شده توسط پلتفرم ها و تحلیلگران استفاده کرده است. همچنین در این مطالعه تنها بررسی افراد مستقلی که به تولید محتوا می پردازند انجام شده و به عنوان مثال ورزشکاران، ستاره های سینما و موسیقی را شامل نمی شود.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بر اساس مطالعه انجام شده، حتی بدون پلتفرم های بزرگی مانند فیسبوک، توییتر، Kickstarter، آیتونز، اسپاتیفای و Patreon ایجاد یک صنعت رو به رشد توسط اینترنت امکان پذیر است.

منبع : سایت mashable

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *