تبلیغات اینترنتی
بهترین روش تبلیغات اینترنتی برای هر کسب و کار
آگوست 27, 2018
قوانین تبلیغ در گوگل ادز
قوانین تبلیغ در گوگل ادز
سپتامبر 30, 2018
صفحه اول گوگل

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

صفحه اول گوگلیکی از مسائل مهمی که به عنوان یک مدیر وب سایت پیش روی ما قرار داد این است که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ می توان گفت که بودن در صفحه اول گوگل یک هدف و یک ایده آل برای متخصصان و مدیران وب سایت ها است؛ اما علت این امر چیست؟ گوگل به عنوان قوی ترین و شناخته شده ترین موتور جستجو در حال فعالیت است و بودن در گزینه های اولیه نتایج جستجوی گوگل به این معنی است که کسب و کار شما بیشتر دیده شده و شانس رقابت با رقبا برای شما بیشتر است. امروزه مردم برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود بلافاصله به اینترنت مراجعه کرده و شروع به جستجو می کنند و هنگامی که سایت شما را در نتایج جستجوی خود بیایند، به آن مراجعه کرده و موجب افزایش ترافیک بازدید در وب سایت شما می شود. افزایش بازدید های وب سایت نشان دهنده بهبود وضعیت و نزدیکی به هدف و موفقیتی است که وب سایت ها برای رسیدن به آن طراحی شده و اداره می شوند.

روش هایی برای اینکه در صفحه اول گوگل باشیم :

برای پاسخ به این سوال که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم می توان روش های مختلفی را به کار برد. باید بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو را در برنامه کاری خود قرار دهید. همان طور که اشاره شد داشتن یک وب سایت قوی شما را از بسیاری روش های قدیمی و سنتی تبلیغات بی نیاز می کند. برای دست یابی به این هدف باید به نکات مهمی توجه کرد. استفاده از کلمات کلیدی مناسب که با خدمات، محصولات و حوضه فعالیت شما به طور مستقیم در ارتباط باشد. تولید محتوای مناسب که علاوه بر جذب مخاطب برای مطالعه آن مطلب، مشوقی باشد برای بازدید های بعدی از سایت شما، تبادل لینک با سایت های دیگر نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. بودن در صفحه اول گوگل می تواند از طریق تبادل لینک تسریع شود. البته برای این روش ها نیاز به متخصصین سئو دارید؛ زیرا انجام لینک دهی های غیر منطقی به عنوان تقلب از سوی گوگل تلقی شده و نتایج خوبی برای رتبه سایت شما نخواهد داشت.

مطلب مرتبط  ساخت اکانت گوگل ادز؛ آموزش تصویری ساخت اکانت google ads

اما یکی از مهم ترین، قوی ترین و پر کاربردترین روش ها برای اینکه چگونه در صفحه اول گوگل باشیم استفاده از قابلیت گوگل ادز (Google Ads) است. گوگل ادز یک قابلیت و یک سرویس ارائه خدمات تبلیغاتی است که توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است. در واقع این سرویس و درآمد ناشی از آن مهم ترین منبع درآمد شرکت گوگل محسوب می شود. پایه و اساس سرویس گوگل ادز ، تعریف کلمات کلیدی مناسب هر آگهی و محتوای آن است. نحوه محاسبه هزینه تبلیغات بر اساس تعداد کلیک محاسبه و از شارژ اولیه شما کسر می گردد. رسیدن به این هدف که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم هنگامی که رقابت سخت تر باشد برای مدیران سایت پر هزینه تر نیز خواهد بود و در واقع هزینه هر کلیک افزایش می یابد.

گوگل ادز

 

از برتری های استفاده از سرویس گوگل ادز می توان به این نکته اشاره کرد که اگر محتوای وب سایت و کلمات کلیدی مورد نظر شما به اندازه ای مناسب و قوی نیست که وب سایت به صورت ارگانیک و از طریق سئو در صفحه اول گوگل نمایش داشته باشد، با استفاده از این سرویس و پرداخت هزینه های مربوط به آن می توانید گامی موثر در جهت پاسخ به این سوال بردارید که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ البته برای استفاده از گوگل ادز حتما نباید از لحاظ سئو سایت ضعیفی داشته باشید. سایت هایی که از لحاظ قوانین و تکنیک های سئو قوی تر هستند در صورت استفاده از گوگل ادز می توانند نتایج بهتری داشته باشند.

مطلب مرتبط  7 اصل برای ایجاد تبلیغات بنری گوگل

یکی از روش های استفاده از گوگل ادز برای اینکه بدانیم چگونه در صفحه اول گوگل باشیم این است که برنامه های خاص و ویژه مرتبط با کسب و کار را از این طریق اطلاع رسانی کنیم. برخی از کسب و کارها جشنواره ها یا تخفیف های خاصی دارند که موقعیت خوبی برای آنها فراهم می کند تا از طریق گوگل ادز در صفحه اول گوگل قرار بگیرند.

در هر صفحه از نتایج جستجوی گوگل، تعدادی لینک تبلیغاتی در بالا و تعدادی در پایین صفحه دیده می شود و تعداد و نحوه قرار گیری این تبلیغات بر اساس رقابت میان کلمات کلیدی بوده و به صورت سیستمی انجام می شود. لینک های تبلیغاتی گوگل ادز با نشان Ad از سایر نتایج جستجو متمایز می گردند.

چگونه با گوگل ادز در صفحه اول گوگل باشیم؟

برای اینکه در صفحه اول گوگل باشیم استفاده از سرویس گوگل ادز را به شکل زیر آغاز می کنیم. در ابتدا در سایت برتینا ثبت نام کرده و یکی از پلن های سرویس تبلیغات در گوگل را خریداری کنید. سپس اطلاعات مورد نیاز از قبیل کلیدواژه ، ادرس سایت ، متن تبلیغ ، ساعت و موقعیت جغرافیایی برای نمایش و دیگر موارد را برای کارشناسان تبلیغات در گوگل برتینا ارسال نمایید. بررسی نتایج حاصل از تبلیغ در سرویس گوگل ادز اهمیت بالایی دارد. برای اینکه بدانیم چگونه با گوگل ادز در صفحه اول گوگل باشیم با بررسی نتایج می توانیم کمپین های تبلیغاتی موثرتری را طراحی کنیم. به عنوان مثال مشخص نمودن این نکته که کاربران با کدام کلمات کلیدی بیشتر به سایت شما مراجعه کرده اند می تواند شاخص خوبی برای برنامه ریزی های بعدی شما باشد.

مطلب مرتبط  معرفی 7 میانبر برای مدیریت کمپین های تبلیغات در گوگل

استفاده از گوگل ادز می تواند پاسخ مناسبی برای این سوال باشد که چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ از طریق گوگل ادز می توانید بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر و مبلغی که پرداخت می کنید در صفحه اول گوگل باشید و با افزایش ترافیک بازدید از وب سایت گامی در جهت بازگشت مناسب سرمایه و موفقیت در کسب و کار خود داشته باشید.

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *