معرفی تراشه کوانتومی جدید با قدرتی شگفت انگیز؛ این تراشه فرایندی 9 هزار ساله در کامپیوترهای معمولی را فقط در چند میکروثانیه پردازش می‌کند
معرفی تراشه کوانتومی جدید با قدرتی شگفت انگیز
ژوئن 14, 2022
اروپایی‌ها تانک رباتیک هوشمند ساختند
اروپایی‌ها تانک رباتیک هوشمند ساختند
ژوئن 19, 2022
متا فروشگاه لباس دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

متا فروشگاه لباس دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

متا فروشگاه لباس دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

متا در جدیدترین اطلاعیه‎ خود اعلام کرد که به زودی فروشگاه دیجیتالی را برای پروفایل کاربرانش راه‌اندازی می‌کند. با افتتاح فروشگاه دیجیتالی متا، کاربران از این پس می‌توانند برای آواتارهای خود لباس خریداری کنند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در خصوص اولین فروشگاه دیجیتالی متا گفت: کاربران در این فروشگاه می‌توانند کت و شلوار، لباس مخصوص موتور سواران موتور کراس و هودی را برای پروفایل خود خریداری کنند. وی همچنین تاکید داشت که در اوایل راه‌اندازی مرکز خرید لباس مجازی متاورس، محصولاتی از برندهای پرادا، بالنسیاگا و تام براوان به کاربران فروخته خواهد شد.

برندهای مذکور جزو بهترین‌ و در عین حال گران‌ترین برندهای بازارها هستند که برای خرید محصولات آن‌ها به هزینه‌‌های بسیار زیادی نیاز است. به عنوان مثال یک نوع کیف چرمی از پرادا در دنیای واقعی به قیمت 10700 دلار به فروش می‌رسد. اما با این حال، قیمت لباس‌های مجازی در فروشگاه متا بسیار کم خواهد بود و حدودا بین 3 تا 9 دلار به فروش می‌رسند.

مارک زاکربرگ همچنین تاکید داشت که قصد دارد این فروشگاه را به یک بازار آزاد تبدیل کند تا طیف گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان بتوانند محصولات مختلفی را تولید کرده و آن‌ها را به فروش برسانند.

‘گفتنی است که برندهای مطرح و لوکس جهان به همکاری با شرکت‌های فناوری مختلف بسیار علاقه‌مند هستند تا لباس‌های دیزاینر دیجیتالی بسازند. به عنوان مثال، بازی محبوب فورتینایت سال گذشته از اسکین‌های برند بالنسیاگا رونمایی کرد تا کاربران به وسیله آن بتوانند کاراکترهای خود را با لباس‌های برند مذکور زیباتر کنند.

منبع: techcrunch

مطلب مرتبط  هک گوگل مپس و ایجاد ترافیک ساختگی!
تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *