پریسا تبریز
پرنسس ایرانی گوگل را بیشتر بشناسید
مارس 19, 2019
بلو هاست
زندگی در بلو هاست Bluehost
آگوست 19, 2019
کارآموزان گوگل

کارآموزی در گوگل چگونه است؟

کارآموز گوگل

کارآموزی در شرکت ها و سازمان های بزرگ برای افرادی که قصد دارند به تازگی وارد دنیای عجیب و پر چالش بازار کار شوند، یک فرصت بسیار مناسب جهت کسب تجربه و ایجاد یک دید کلی نسبت به کار است.

معمولاً تجربیاتی که در مدت دوران کارآموزی کسب می شود، برای پیشرفت سریعتر یک فرد در ادامه فعالیت حرفه ای در محیط های کاری مختلف می تواند بسیار مفید باشد.

اگر چه در ایران از کارآموزی به عنوان دوران بردگی نام برده می شود و کمتر کسی پیدا می شود که توانسته از این دوران نهایت استفاده را برده باشد اما با این وجود، شرکت هایی در کشور خودمان هم وجود دارد که دید آنها نسبت به کارآموزی یک قرارداد یا بازی برد-برد است.

در خارج از ایران و مخصوصاً شرکت های بین المللی و بزرگ دنیا شاید این مفهوم اندگی با داخل ایران متفاوت باشد و کارآموزی را می توان بهترین و مطمئن ترین راه برای استخدام در آن ها دانست.

گوگل به عنوان غول کمپانی های اینترنتی دنیا، یکی از نمونه های موفق و معروف برای الگوبرداری شرکت های داخلی و کوچک تر در زمینه کارآموزی است. برای درک میزان اهمیت دادن گوگل به مبحث کارآموزی به این نکته دقت کنید که کارآموزی را می توان یکی از راه های استخدام در گوگل دانست.

در این ویدئو با حال و هوای کارآموزان در شرکت گوگل و به طور کلی با موضوع کارآموزی در گوگل بیشتر آشنا خواهید شد:

 

تبلیغ در گوگل برتینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *