Video Ads
تبلیغات ویدئویی در گوگل ادوردز
اکتبر 9, 2017
5 نکته ی کلیدی در انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادوردز
اکتبر 23, 2017
شبکه های اجتماعی

10 قانون بازاریابی دیجیتال در شبکه های اجتماعی

 
استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند مخاطبان و مشتریان را به گونه ای چشمگیر افزایش دهد. اما شروع این بازاریابی بدون هیچ گونه تجربه یا بینش قبلی ممکن است چالش برانگیز و خطرناک باشد. اما قبل از بررسی عمیق این موضوع، ابتدا باید بدانیم بازاریابی رسانه ای اجتماعی چیست؟
مطلب مرتبط   10 قانون بازاریابی موثر در رسانه های اجتماعی

ازاریابی رسانه های اجتماعی یا SMM، نوعی از بازاریابی اینترنتی است که شبکه های اجتماعی  مختلف را به منظور دستیابی به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی پیاده سازی می کند. بازاریابی رسانه های اجتماعی عمدتا فعالیت هایی را شامل می شود که شامل به اشتراک گذاری مقالات، فیلم ها و تصاویر برای اهداف بازاریابی و همچنین پرداخت هزینه های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی هستند.

بنابرین چرا استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما اهمیت دارد؟ بازاریابی رسانه ای موثر می تواند موفقیت  را به میزان 100٪ افزایش دهد که در واقع بالاتر از بازاریابی خارج از کشور است اما سوال این است که  این کار چگونه انجام می شود؟ ساده است! شما می توانید به سادگی این 12 راه را برای موفقیت در بازاریابی اجتماعی که توسط برتینا تنظیم شده دنبال کنید:

با پیروی از این مراحل، می توانید محصول را از طریق انواع مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، Pinterest، Google+، LinkedIn، یوتیوب و سایر شبکه های رسانه ای محبوب اجتماعی موجود در اینترنت به بازار ارائه دهید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *