مایکروسافت آپدیت 2022 ویندوز 11 را منتشر کرد
مایکروسافت آپدیت 2022 ویندوز 11 را منتشر کرد
سپتامبر 21, 2022
 گوگل سرویس بازی ابری استادیا (STADIA) را تعطیل می‌کند
 گوگل سرویس بازی ابری استادیا (STADIA) را تعطیل می‌کند
اکتبر 2, 2022
معرفی فتوشاپ و پریمیر Elements 2023 با قابلیت‌های هوش مصنوعی

معرفی فتوشاپ و پریمیر Elements 2023 با قابلیت‌های هوش مصنوعی

معرفی فتوشاپ و پریمیر Elements 2023 با قابلیت‌های هوش مصنوعی

ادوبی که یکی از بزرگترین کمپانی‌ها در زمینه ساخت و توسعه نرم‌افزارهای طراحی تصاویر و ادیت فیلم است، از نسخه‌های جدید Photoshop Elements و Premiere Elements با قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرد. با وجود قابلیت‌هایی که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، استفاده از نرم‌افزارهای مذکور برای کاربران راحت‌تر شده است.

طبق گفته ادوبی، در نرم‌افزار 2023  Premiere Elements حدود 100 قطعه صوتی و قالب اسلایدشوی جدید وجود دارد که کاربران به وسیله آن‌ها می‌توانند ویدیوهای خود را تغییر دهند و سبک جدیدی را به وجود بیاورند. علاوه بر این، با اضافه شدن هوش مصنوعی به این نرم افزار، افراد می‌توانند نویز را در ویدیوهایی که نور کمی دارند را  کاهش بدهند و قالب کلیپ‌ها را باتوجه به فرمت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی تغییر دهند.

علاوه بر تغییرات و قابلیت‌های جذابی که به پریمیر اضافه شده است، Photoshop Elements 2023 هم به قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است که کاربران برای انجام سریع‌تر پروژه‌های خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. یکی از قابلیت‌های اضافه شده به این نرم‌افزار، تبدیل تصاویر به فایل GIF یا MP4 است. افراد برای این کار می‌توانند بخشی از تصویر را انتخاب می‌کنند و آن را در هر جهت و با هر سرعتی به حرکت در بیاورند تا تصویر به فایل متحرک (GIF یا MP4) تبدیل شود.

علاوه بر قابلیت مذکور، کاربران در این نرم‌افزار  به یک مجموعه با بیش از 60 ادیت تصویر دسترسی خواهند داشت که افراد با استفاده از آن‌ها می‌توانند المان‌های خاصی را به عکس‌ها و اسلایدشوها اضافه کنند. به عنوان مثال، افراد به وسیله این مجموعه می‌توانند بخش‌هایی از صحنه را محو کنند.

مطلب مرتبط  حجم مصرف دیتای اینترنت ماهواره‌ای استارلینک محدود می‌شود

بخشی دیگر از قابلیت‌های اضافه شده به نرم‌افزار مذکور، مربوط به حذف برخی از سوژه‌ها و المان‌ها از تصویر تنها با یک کلیک است. به بیانی دیگر، با وجود استفاده از هوش مصنوعی در Photoshop Elements 2023، کاربران به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانند مواردی که می‌خواهند را از تصاویر حذف کنند.

ادوبی در بخش روتوش هم قابلیت‌های را برای کاربران فراهم کرده است. به عنوان مثال، افراد در این بخش می‌توانند چشم‌های بسته را باز یا لبخند را به اخم تبدیل کنند.

منبع: techcrunch.com

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *