گوگل ادسنس
گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟
آذر ۱۳, ۱۳۹۷
بررسی اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا
آذر ۱۷, ۱۳۹۷

بهترین استراتژی های تبلیغاتی در سال 2018

استارتژی های تبلیغاتیامروزه تبلیغات با توجه به توسعه ی فناوری های ارتباطی و عناصر مرتبط با کسب و کار رشد فزاینده ای داشته است. در این عنوان قصد داریم بهترین استراتژی های تبلیغاتی در سال 2018 را معرفی کنیم. تنوع تبلیغات در سالیان اخیر با توجه به حجم نیاز صنایع و شرکت های کوچک و بزرگ شکل جدیدی به خود گرفته است. در سال 2018 فرایند تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییراتی شده است. در این سال بسیاری از برندها، شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ از طریق تبلیغات توانستند جایگاه مناسبی برای خود در بین کاربران و مصرف کنندگان نهایی پیدا کنند و با تغییرات چشمگیری روبرو شدند.

تغییرات استراتژی های تبلیغاتی در سال 2018

در سال جاری تبلیغات در دنیای دیجیتال پیشتاز عرصه ی تبلیغاتی بوده و با توجه به برآورد هزینه ها و سرمایه گذاری های انجام شده از تبلیغات در تلویزیون و رسانه های جمعی دیگر پیشی گرفت. علاوه براین رقم هزینه ای برای تبلیغات به میزانی بالای 209 میلیارد دلار در بخش تبلیغات دیجیتالی رسید که نسبت به سال های گذشته رشد فزاینده ای را نشان می دهد.

تبلیغات در موبایل

رشد بی نظیر استفاده از گوشی های هوشمند و سایر پلتفرم های همراه موجب شده تا فرصت های بی شماری برای صنایع کوچک، بزرگ و کسب و کارهای مختلف در این محیط ایجاد شود. از همین رو تبلیغ موبایلی را می توان یکی از بهترین استراتژی ها و راه های تبلیغاتی در سال 2018 محسوب کرد. علاوه بر این رشد تبلیغات دیجیتالی موجب شده تا صنعت تبلیغات در موبایل و سایر پلتفرم های همراه به طرز شگفت انگیزی متحول شود.

تبلیغات موبایلی با توجه به فضاهای بسیار زیادی که برای کاربران و صنایع مختلف ایجاد می کند یکی از امید بخش ترین استراتژی های تبلیغاتی در سال های آینده خواهد بود. سرمایه گذاری در زمینه ی تبلیغات زمانی که از استراتژی های به روز استفاده شود یکی از ضرورت های توسعه و رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ به حساب می آید. امروزه بسیاری از شرکت های خدمات تبلیغاتی با ارائه ی طیف گسترده ای از ابزارهای تبلیغی در گوشی های موبایل سرویس های بسیار خوب و با قیمت های متنوعی را ارائه می کنند. این شیوه از تبلیغ مزیت های بسیار زیادی را متوجه کاربران خواهد کرد که از همین جهت بسیاری از کارشناسان معتقدند حجم زیادی از سرمایه گذاری ها درخصوص تبلیغات در سال های آتی به این بخش روانه خواهد شد. این شکل از تبلیغ به طور یکسان به دنبال برآورده ساختن نیازها و اهداف کاربران، مصرف کنندگان و شرکت ها یا صنایعی است که از این استراتژی برای مصرف کالاها، محصولات و خدمات خود استفاده می کنند.

تبلیغات ویدئویی و استفاده از رسانه های پرمخاطب

با توجه به سیر نیازها و مخاطبان تبلیغات، انتظار می رود تا در سال های آینده تبلیغات ویدئویی همچنان بخش وسیعی از شکل تبلیغات برای کالاها و صنایع مختلف را در رسانه های پرمخاطب به خود اختصاص دهد. تبلیغات ویدئویی به عنوان یکی از بهترین استراتژی ها و راه های تبلیغاتی در سال 2018 نسبت به سال گذشته با رشد 10 درصدی مواجه شده است. این شکل از تبلیغات با توجه به استفاده از تصویر و صدا به طور همزمان توانسته شکل موفقی از تبلیغ برای صنایع و کسب و کارهای مختلف محسوب شود. بسیاری از وب سایت ها و به خصوص فروشگاه های اینترنتی این شیوه از تبلیغ را به عنوان یکی از محبوب ترین انواع تبلیغاتی خود عنوان می کنند که درآمدزایی زیادی از آن کسب شده است.

یوتیوب پربازدیدترین وبسایت اشتراک ویدئو است و از طریق سرویس گوگل ادز می توانید تبلیغات ویدئویی و بنری خود را در وبسایت محبوب یوتیوب به نمایش بگذارید.

هزینه تبلیغاتی برای استارت آپ ها

تبلیغات اینترنتی

تغییر در شکل ارتباطات و تعاملات افراد یکی از نیازهای اساسی فضای مجازی و زندگی محسوب می شود. این تغییر در فضای کسب و کار نیز تاثیرگذار بوده و توانسته بسیاری از موضوعات را از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی در اختیار افراد مختلف قرار دهد. استراتژی های بازاریابی و تبلیغات در اینترنت و شبکه های اجتماعی با توجه به طیف گسترده ی کاربران و مراجعه کنندگانی که از این ابزارها استفاده می کنند بسیار منطقی به نظر می رسد و پیش بینی ها نیز حاکی از رشد استفاده از این فضا است.

بدون شک هدفمندترین روش تبلیغات اینترنتی را می توان تبلیغ در موتورهای جستجو نامید ، زیرا در این حالت تبلیغ شما تنها برای افرادی نمایش خواهد داشت که نسبت به سرویس و یا کالاهای ارائه شده توسط شما اعلام نیاز کرده اند. به عبارت دیگر در این سرویس ، تبلیغ شما به کاربرانی نمایش داده می شود که کلمات کلیدی خاصی را در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ جستجو کرده باشند. این کلیدواژه ها توسط شما تعیین می شود و شما تنها به ازای کلیک کاربر بر روی تبلیغ سایت شما ، هزینه پرداخت خواهید کرد.

گوگل با توجه به اینکه محبوبترین موتورجستجو در جهان است و در کشور ما نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، می تواند انتخاب بسیار مناسبی به عنوان محل درج تبلیغات باشد. سرویس تبلیغات در گوگل که با نام گوگل ادز (Google Ads) شناخته می شود ، با توجه به قابلیت های متعدد آن بهترین گزینه برای انجام تبلیغات اینترنتی می باشد.

با توجه به نفوذ شبکه های اجتماعی در میان تمامی افراد جامعه ، انتشار مطالب و اشتراک محتواهای تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی با سرعت بیشتری صورت می گیرد و شکل تبلیغات را از قالب سنتی خود خارج کرده است. تبلیغات در شبکه های اجتماعی پرطرفدار یکی از بهترین استراتژی های تبلیغاتی در سال 2018 محسوب می شود که ضرورت استفاده از آن برای رونق و فروش بسیار حیاتی است.

استراتژی های تبلیغاتیتبلیغات دیجیتالی در سال 2018

مفهوم تبلیغات دیجیتالی بخش زیادی از محورهای تبلیغاتی را شامل می شود. تبلیغات دیجیتالی در سال 2018 با توجه به رشد فناوری های موجود برای تولید محتواهای گوناگون موجب ظهور کمپین های تبلیغاتی زیادی شده است. افزایش علوم مختلفی نظیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین موجب شده تا دریچه ای برای تبلیغات در فضاهای مختلف و کاربردهای متفاوت ایجاد کنند. تبلیغات دیجیتالی بدون شک پرچم دار تبلیغات در سال 2018 محسوب می شود و آینده ی صنعت تبلیغات را به خود اختصاص می دهد. در سال گذشته برای بار نخست سرمایه گذاری های انجام شده در بخش تبلیغات دیجیتال از سایر حوزه ها پیشی گرفت.

تبلیغات دیجیتال به عنوان یکی از بهترین استراتژی ها و راه های تبلیغاتی در سال 2018 موجب رشد کسب و کارها شده و انتظار می رود که آینده ی این صنعت را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد.

صنعت تبلیغات به خصوص در سال های گذشته به رشد تکنولوژی و فناوری های ساخت محتواهای تبلیغاتی روی خوش نشان داده است و همین مساله یکی از بسترهای بسیار خوب برای رشد تبلیغات دیجیتالی به حساب می آید.

تبلیغات دیجیتالی به عنوان یک اقدام تاثیرگذار برای کسب و کارها در سال 2018 یک موضوع مهم و پیچیده است که با تنوع بسیار بالایی از ابزارهای تبلیغاتی مواجه است. در تبلیغات دیجیتالی به طور ساده با ابزارهای دیجیتالی به دنبال معرفی کالاها، خدمات و محصولات خود هستیم تا بتوانیم کاربر یا مصرف کننده را به خرید یا استفاده از خدماتمان متقاعد کنیم. این شیوه یکی از پرطرفدارترین استراتژی های تبلیغاتی در سال 2018 برای وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بوده و امتیازات زیادی را نصیب آنها کرده است.

 

The following two tabs change content below.

پوریا فرجی

Webmaster & Digital Marketing Expert at Bertina