وب سایت معتبر و برند
چرا هر کسب و کاری به وب سایت معتبر نیاز دارد؟
دسامبر 15, 2018
دامنه خاص یا پرمیوم (Premium) چیست؟
دسامبر 29, 2018
هشتگ اینستاگرام

آموزش پیداکردن Hashtag مناسب برای پست های اینستاگرام

هشتگ اینستاگراماینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، هنگامی که شما وارد این برنامه می شوید ، تصاویر پشت سر هم را خواهید دید که با کپشن ها و Hashtag از یکدیگر جدا شده اند. حتی ممکن است که شما تصویر یک دسر خوشمزه را پس از یک تصویر زشت و مشمئز کننده مشاهده کنید! در این برنامه همچنین می توانید تصاویر با کیفیتی را از هر نوع محصول مشاهده کنید. تمرکز ما در واقع در این پلتفرم بر روی عکس هاییست که با هشتگ های مختلف به اشتراک گذاشته می شوند اما این بدان معنا نیست که شما میتوانید متن ها را نادیده بگیرید.

Hashtagها بخش های مهمی از اینستاگرام به شمار می آیند که هم در پست ها موجود هستند و هم در استوری ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما میتوانید توسط آن ها مفاهیمی را که موردنظرتان است آسان تر پیدا کنید و همچنین به شما این امکان را میدهد که مطالب و محتوای خود را به صورت گسترده تری منتشرکنید. همچنین می توانید از طریق Hashtag با مخاطبین جدیدی ارتباط برقرار کنید که میتواند نتایج مثبتی را در میزان بازدید صفحه شما به وجود آورد. با این حال شما باید به صورت صحیح از این هشتگ ها استفاده کنید.

در این پست ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه برای پست خود Hashtag مناسبی را بنویسید و در نتیجه این عمل بتوانید که پست های بازاریابی خود را در اینستاگرام به صورت موفقیت آمیز ثبت کنید.

Hashtagهای اینستاگرام ؛ مربع های مهم!

شاید این سوال براش ما پیش بیاید که این مربع های کوچک چرا تا این حد مهم هستند؟ Hashtag اینستاگرام به راحتی قابل کلیک کردن است. این کلمات اغلب از بین کلمات کلیدی ای انتخاب می شوند که مردم علاقه مند هستند برای یافتن محتوایی مخصوص از آنها استفاده کنند. در واقع کاربران نه تنها می توانند Hashtag را جستجو کنند، بلکه با کلیک کردن بر روی آن می توانند به محتوای مورد نظر خود دست یابند. در آپدیت های جدید اینستاگرام حتی این امکان فراهم شده است که کاربران بتوانند هشتگ های مورد نظر خود را دنبال کنند که این امر به آنها اجازه می دهد که محتواهای مورد نظر خود را از بین تمامی صفحه هایی که حتی آن ها را دنبال نکرده اند مشاهده کنند.

مطلب مرتبط  معرفی 5 ابزار برای افزایش فالوور توییتر

با استفاده از هشتگ های مناسب، می توانید محتوای خود را در اختیار کسانی بگذارید که به دنبال آن هستند. اگر حس میکنید که مخاطبان این شبکه اجتماعی ممکن است که بدنبال یافتن کالا یا سرویسی باشند که ارائه می دهید، می توانید از Hashtag ها استفاده کنید و به مشتریان بالقوه اجازه دهید که برند شما را کشف کنند و از آن استفاده کنند.

هنگامی از Hashtagها به صورت استراتژیکی استفاده شود، نه تنها می توانید با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید بلکه این اماکن نیز وجود دارد که برند خود را نیز به طور موثر به دیگران عرضه و نام تجاری خود را در اختیار همگان قرار دهید. شما همچنین با استفاده از این تگ ها می توانید محتواهای ایجاد شده توسط کاربران دیگر را به اشتراک بگذارید و بدین صورت مخاطبین خود را افزایش دهید.

هم اکنون وقت آن است که بررسی کنیم که چگونه یک Hashtag استراتژیک را برای پست خود ایجاد کنید!

انواع هشتگ های مورد استفاده در اینستاگرام

اگر به حساب های مختلف در اینستاگرام نگاهی بیندازید، متوجه خواهید شده که بسیاری از انواع مختلف این Hashtag ها در این پلتفرم قابل استفاده هستند. بعضی از آنها ممکن است که برای شما خنده دار باشند و این در حالیست که برخی دیگر در عین جدیت تاثیر گذارند. هر نوع از این هشتگ ها در اینستاگرام هدف خاص خود را دنبال می کند و در آینده خواهید دید که هرچه ترکیب بیشتری از هشتگ ها را مورد استفاده قرار دهید، سود بیشتری از آنها خواهید برد.

مطلب مرتبط  بررسی 16 اشتباه مرسوم در شبکه های اجتماعی

بهترین هشتگ برای اینستاگرام

در اینجا مهم ترین انواع هشتگ های اینستاگرام را که هر شرکتی باید از آنها استفاده کند معرفی می کنیم:

  • هشتگ هایی که به مفهوم کلی اشاره دارند

این موارد میتوانند مفاهیم گسترده ای را شامل شوند. برای مثال Hashtag “یکشنبه تعطیل” و یا “محصولات آمازون” جز این دسته به حساب می آیند.

  • هشتگ هایی که شامل برندهای مختلف می شوند

شما میتوانید با استفاده از این تگ ها کسب و کار و برند خود را به آسانی تبلیغ کنید. حتی می توانید رویداد هایی را که میزبانی می کنید به اطلاع عموم برسانیدو همچنین با استفاده از این هشتگ ها رسانه های اجتماعی را نیز دخیل کنید و کمپین هایی را که در آن عضو هستید به دیگران معرفی کنید.

  • Hashtagهای مورد علاقه شما

این هشتگ ها به مخاطبین شما مربوط هستند و می توانند شما را به افرادی که می خواهید با آنها نزدیکتر باشید ربط دهد. برای مثال هشتگ “اخبار تکنولوژی” و یا “علاقه مندان سفر” از این نوع هشتگ ها هستند.

  • فصل و محتوای خاص

این هشتگ ها در واقع اشاره به یک فصل یا زمان خاص دارند. محتواهایی که زمان های خاصی را نشان می دهند اغلب دارای مخاطبان بیشتری نسبت به سایرین هستند. هشتگ های فصلی, تعطیلات و حتی هشتگ های رویداد های مهم از این نوع هستند. شما با اضافه کردن این هشتگ ها به پست های خود به طور قطع مخاطبین بیشتری را جذب خواهید کرد. از نمونه های هشتگ های فصلی می توان به هشتگ پاییز, روز جهانی بستنی و … اشاره کرد.

  • هشتگ های درگیر کننده!
مطلب مرتبط  بازاریابی در توییتر را جدی نگیریم!

این Hashtag ها در واقع با هیچ مفهوم خاصی تولید نمی شوند و تنها میخواهند که را درگیر مطلبی خاص کنند.

  • Hashtagهای مکانی

این هشتگ ها به ویژه برای کسب و کار های محلی مناسب هستند و همچنین می توانند برای افرادی که میخواهند از این کسب و کار ها دیدن کنند مفید واقع می شوند. این تگ ها به مخاطبین شما کمک می کنند تا با کسب و کارهایی که در مکانی خاص و نزدیک به آنها برپا هستند آشنا شوند. این هشتگ ها معمولا با نام یک مغازه و یا غذای خاص که در یک مکان عرضه می شود عنوان می شوند.

برای آشنایی بیشتر با دنیای هشتگ ها ، مقاله کاربرد هشتگ (#) در شبکه ‌های اجتماعی را نیز مطالعه نمایید.

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.