تلویزیون
آشنایی با بزرگترین تلویزیون های معرفی شده در CES 2019
ژانویه 27, 2019
بلیت
هزینه سفر به مریخ با بلیط برگشت رایگان
فوریه 19, 2019
گلکسی S10

سامسونگ زمان رونمایی گلکسی S10 را مشخص کرد

 

محافظ صفحه نمایش Galaxy S10

تولیدکننده های تلفن همراه معمولاً علاقه زیادی به نمایشگاه CES ندارند،‌ اما سامسونگ امسال از فضا و ظرفیت این رویداد استفاده کرد و در دهمین سالگرد تولید گوشی های Galaxy،‌ تاریخ رونمایی از آخرین مدل گوشی خود را که انتظار می رود گلکسی S10 نامگذاری شود، اعلام کرد.

بر اساس اعلام رسمی سامسونگ، در روز چهارشنبه، 20 فوریه ساعت 11 صبح در تالار شهری بیل گراهام در سانفرانسیسکو آمریکا رونمایی گلکسی S10 انجام خواهد شد.

رویدادهای رونمایی یا Unpacked سامسونگ همیشه اتفاقی جذاب و جالب توجه است،‌ سامسونگ همچنان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند در دنیا است،‌ اما رقیب چینی آن یعنی هوآوی (Huawei) (با عقب راندن Apple) که بعد از سامسونگ در رتبه دوم قرار گرفته است،‌ در سال 2018 با ارائه نوآوری هایی مانند دوربین سه بعدی و ظاهری شگفت انگیز باعث کند شدن سرعت ارتقا سامسونگ شد.

چالش های پیچیده ای که هوآوی با آن ها مواجه شده بر روی فروش آن ها تأثیر منفی گذاشته است.اما با این وجود حتی اپل، که فروش iPhone آن در سال 2018 حدود یک تریلیون دلار بوده است،‌ مدل های جدیدش مانند iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR از پرچمدار چینی ضربه خورده است. در مقابل همه اینها سامسونگ قصد دارد در سال 2019 دیوایس های جدیدی مانند foldable phone و 5G-ready را روانه بازار کند و کماکان به سلطه گری خود بر بازار گوشی های هوشمند ادامه دهد.

 

تاریخ رونمایی سامسونگ Galaxy S10 در سال 2019

دعوتنامه غول تلفن همراه برای رونمایی این گوشی جدید بسیار کوتاه و مختصر است و فقط تاریخ و ساعت وقوع رویداد به همراه  URL پخش زنده (livestream URL) آن را ارائه داده است.

مطلب مرتبط  محبوب‌‌ترین افزونه‌های گوگل کروم در سال 2022 معرفی شدند

اما فعلان این صنعت با توجه به گزارشاتی که دریافت کرده اند پیش بینی می کنند که سامسونگ در این رویداد 2 مدل از گلکسی S10 و در سال جاری چندین گوشی جدید را رونمایی می کند.

رونمایی و عرضه دو دستگاه منحصر به فرد در یک رویداد برای سامسونگ می تواند یک ریسک باشد، زیرا ممکن است بر روی بازار فروش همدیگر تأثیر بگذارند.

نسخه های مختلف سامسونگ Galaxy S10

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که گلکسی S10 سه نسخه جداگانه را در فهرست خود برای عرضه دارد: گلکسی S10 استاندارد – S10 Plus و S10 Lite یا S10 E.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *