گوگل تصمیم گرفته است که API تبلیغات خود را به نسخه بتا بازگرداند. بازخورد برنامه نویسان که حکایت از کندی عملکرد API Ads داشت باعث شد تا گوگل تصمیم بگیرد که API جدید همچنان برای استفاده آماده نیست.
البته گوگل انتقادهای دیگری در مورد این API داشته که فارغ از کندی عملکرد است که همه اینها باعث شده تا گوگل در یک اقدام غیرمعمول API خود را به نسخه بتا بازگرداند.
API گوگل ادز (API Ads) در ماه مارس جایگزین API AdWords شده بود.
گوگل تلاش بسیاری کرد تا برنامه نویسان را متقاعد کند که از API Ads استفاده کنند اما همچنان مشخص نیست که چند درصد از کاربران نسخه API Ads را پذیرفته اند. تا کنون API Ads مورد استفاده آژانس ها، پارتنرهای SEM و برندهایی قرار گرفته است که می خواهند کمپین ها و اکانت های بسیاری را مدیریت کنند.
واضح است که باید مراقب باشیم زیرا اگر API به خوبی عمل نکند، بر عملکرد کمپین های تبلیغاتی و همچنین گزارشاتی که ارائه می دهد، اثر خواهد گذاشت.
گوگل در حال حاضر از برنامه نویسان می خواهد که از API AdWords استفاده کنند. این شرکت از کسانی که از API Ads استفاده می کنند خواسته که با googleadsapi-support@google.com تماس گیرند تا برای موارد و مشکلات پیش آمده راه حل هایی را ارائه دهند.
این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟
امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 1
اولین نظر را شما ثبت کنید!