گوگل ادز
احتمال بازگشت API Ads گوگل به نسخه قبلی
جولای 8, 2019
دکمه پخش ویدئو در گوگل کروم
قرار دادن دکمه Play ویدئو، جدیدترین نوآوری گوگل کروم
جولای 10, 2019
تبلیغ اپلیکیشنی گوگل در دیوایس های iOS

برنامه گوگل برای نمایش تبلیغات اپلیکیشن در گوشی های iOS

گوگل اعلام کرده که تبلیغات اپ گوگل (APP Ads) از این پس در نتایج جستجوی مرورگرهای تلفن های همراه با سیستم عامل iOS نمایش بیشتری خواهند داشت. همچنین با توجه به اهمیت گوشی های iOS در بازار گوشی های هوشمند و میزان استفاده بالای آنها، از این پس در گزارشات کمپین های اپلیکیشن گوگل ادز، گزارش نصب اپ و in-app conversion به صورت جداگانه و بر اساس سیستم عامل نیز ارائه خواهد شد.

طبق آمارهایی که Statcounter و Statista ارائه داده اند، حدود نیمی از بازار سیستم های عامل تلفن همراه در آمریکا را iOS تشکیل می دهد که باعث می شود بیشتر نمایش های تبلیغات اپ برای این سیستم عامل باشد.

طبق این بیانه گوگل، دستیابی به این قابلیت، نیازمند هیچ اقدامی از سوی تبلیغ کننندگان و کاربران اکانت های Google Ads نمی باشد و کاربران کمپین های فعال اپ به صورت اتوماتیک این تغییرات را در ستون Conversions گزارشات تبلیغ خود مشاهده خواهند کرد.

با این حال، تبلیغ کنندگانی که به ابزارهای third-party (مانند opteo و adCore‎) وابسته هستند باید بدانند که این قابلیت برای آنها قابل در دسترس نخواهد بود.

گوگل همچنین به کاربران سرویس تبلیغات اپلیکیشن اعلام کرده است: “ما از شما می خواهیم تا بر روی هزینه ها و بودجه های خود نظارت داشته باشید زیرا ممکن است بعد از این بروزرسانی ها، اختلالاتی در عملکرد این آمارها وجود داشته باشد.”

 

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

The following two tabs change content below.

کاوه خندانی

Google Ads administrator at Bertina
مطلب مرتبط  تاریخچه گوگل - از یک گاراژ تا گوگل پلکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *