دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ارشد
دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ارشد
اکتبر 10, 2017
راهنمای رتبه بندی کیفیتی گوگل

Google Search Quality Evaluator Guidelines

راهنمای رتبه بندی کیفیتی جستجوی گوگل

گوگل همواره در حال تغییر در الگوریتم ها و موتور جستجوی خود می باشد و برای سنجیدن میزان کارایی این تغییرات ، از روش های مختلفی کمک می گیرد.

یکی از این روش ها استفاده از فیدبک ها و نظرات متخصصان رتبه بندی کیفیت جستجو در سراسر دنیا می باشد.

Rater های گوگل در سراسر دنیا وجود داشته و آموزش های تخصصی را با استفاده از راهنمای گوگل (guideline) برای سنجش تغییرات موتور جستجو دیده اند.

بازخورد این ریترها باعث میشود تا گوگل متوجه شود که کدام یک از تغییراتش برای سرچ کاربران مفید بوده اند.

با این حال این بازخورد ها تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی صفحات سرچ گوگل ندارند.

آخرین آپدیت pdf راهنمای گوگل را میتوانید از این قسمت دانلود نمایید.

 
تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.5 / 5. تعداد نظرات : 2

اولین نظر را شما ثبت کنید!

مطلب مرتبط  راهنمای دریافت نماد اعتماد الكترونیكی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *