گوگل کیورد پلنر
آموزش گوگل کیورد پلنر – Google Keyword Planner
نوامبر 3, 2018
تبلیغ ویدئویی گوگل
تبلیغ ویدیویی گوگل چیست؟
نوامبر 12, 2018
گوگل هتل ادز

معرفی هتل ادز Hotel Ads (سرویس جدید گوگل ادز)

تبلیغات هتل ادز گوگلبه نظر شما اکثر مسافران برنامه ریزی خود را برای رزرو هتل از کجا آغاز می کنند؟ از Expedia یا سایت Booking.com و یا TripAdvisor ؟ احتمالا هیچ کدام! در مورد فعالیت خود در وب فکر کنید. بسیاری از ما تحقیقات اولیه ی خود را برای همه چیز در گوگل آغاز می کنیم. گوگل یک سهم بزرگ از ترافیک ایجاد شده در اینترنت را دارد. به طور روزانه حدود 4.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می شود که 77% از کل ترافیک جستجو در جهان را شامل می شود. در حالی که تعداد کمی از این جستجوها مربوط به سفر و اقامت است اما تبلیغات متعددی برای هتل های مختلف در اینترنت وجود دارد. این مطلب را دنبال کنید تا با قابلیت جدید گوگل با عنوان هتل ادز که برای مدیریت تبلیغات هتل ها سازماندهی شده آشنا شوید.

گوگل هتل ادز (تبلیغات هتلی گوگل) چیست؟

 گوگل هتل ادز یک پلتفرم جستجو است که در سال 2011 راه اندازی شد و با نام Google Hotel Finder شناخته می شد.  این پلتفرم در حقیقت رتبه ی یک هتل را در مقایسه با سایر رقبا نشان می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا در صفحه ی کامپیوتر، تبلت و یا موبایل خود جزئیات هتل ها را  ببینند.

با به روز شدن و توسعه ی گوگل در اطلاعات و جزئیات مربوط به قیمت هتل ها، میزان در دسترس بودن آن ها و انواع مختلف اتاق های آن ها، این موتور جستجوی قدرتمند می تواند آگهی مربوط به هتل ها را به مسافرانی که فعالانه در گوگل و یا گوگل مپ در حال جستجو برای اقامت هستند نشان دهد.

به طور مثال اگر شما یک جستجوی عمومی برای “هتل در لندن” انجام دهید گوگل در ابتدا یک صفحه از نتایج پولی و ارگانیک را در اختیار شما می گذارد. که نمونه ی آن را در پایین می بینید.

مطلب مرتبط  معرفی 7 میانبر برای مدیریت کمپین های تبلیغات در گوگل

تبلیغات هتلی گوگل

آنچه که در این بخش ظاهر می شود در واقع مربوط به بخش هتل ها است و به شما این امکان را می دهد تا از طریق انتخاب فیلتر های مختلف مانند تاریخ اقامت، تعداد مهمان ها، رنج قیمتی و رتبه بندی هتل نتایج جستجو را برای خود به فیلترهای مورد نظر محدود کنید. پس از اعمال فیلترها شما به یک صفحه هدایت می شوید که در آن هتل هایی با ویژگی های مورد نظرتان به صورت یک لیست و روی نقشه نشان داده می شوند.

هتل ادز گوگل

Hotel Detail Card یا کارت اطلاعات هتل چیست؟

حالا با مشاهده ی این لیست شما می توانید هتلی که توجه تان را جلب کرده انتخاب کنید و روی آن کلیک نمایید. با این کار به صفحه ای با عنوان Hotel Details Card یا کارت اطلاعات هتل هدایت می شوید که اطلاعات جزئی تری مانند معرفی و شرح ویژگی های هتل، گالری عکس ها و نظرات مهمان ها را به شما نشان می دهد که همه ی این اطلاعات از صفحه ی Google My Business استخراج می شود.

کارت اطلاعات هتل در گوگل ادز

علاوه بر این کارت اطلاعات هتل با استفاده از گوگل هتل ادز یک مقایسه ی قیمتی را به کاربر نشان داده می شود و همه ی گزینه های موجود برای رزرو هتل را در یک مکان جمع آوری کرده و در اختیار کاربر قرار می دهد. شما می توانید با استفاده از این امکانات روی تبلیغات هتل مورد نظر خود کلیک کنید و مستقیماً به سایت آن هتل هدایت شده و ادامه ی روند رزرو خود را به راحتی انجام دهید.

گوگل انتظار دارد در سال های آینده استفاده از هتل ادز یا همان تبلیغات هتلی گوگل افزایش یابد. دلیل این پیش بینی این است که دو سوم جستجوهای مربوط به سفر از طریق گوگل انجام می شود. در این شرایط هزینه های مربوط به تبلیغات در گوگل منطقی به نظر می رسد و به مدیران هتل ها پیشنهاد می شود به علت هزینه بر بودن این تبلیغات ، قابلیت های متعدد آن را نادیده نگیرند.

مطلب مرتبط  تبلیغ گوگل برای داروها و مراکز ترک اعتیاد معتبر و تایید شده

یک هتل از هتل ادز چه سودی می برد؟

اگر صاحب یک هتل هستید حتماً برایتان سوال است که استفاده از هتل ادز چه سودی برای شما دارد! برای هتل هایی که در کمپانی Net Affinity عضو هستند، امسال حدود 10% از کل رزروها از طریق هتل ادز انجام شد و هم چنین بازدید این سایت ها توسط پلتفرم هتل ادز 24% افزایش داشت. در ادامه به بررسی برخی دیگر ویژگی هایی که هتل ادز در اختیار شما قرار می دهد می پردازیم.

– افزایش ترافیک مستقیم سایت

به گفته ی گوگل 60% از مسافران تفریحی و 55% از مسافران تجاری از این موتور جستجو برای برنامه ریزی سفر های خود استفاده می کنند. این یعنی حجم زیادی از این ترافیک به هتل ادز نیز تعلق می گیرد. هنگامی که یک کاربر روی تبلیغ هتل شما کلیک می کند مستقیما به صفحه ی رزرو سایت شما هدایت می شود. با توجه با اینکه هتل ادز  با تمام دستگاه ها(موبایل های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها) سازگار است و نیز در هر دو نوع جستجوی عمومی و خاص ظاهر می شوند به طور قابل توجهی جریان ترافیک سایت شما را افزایش می دهند.

افزایش درامد

– افزایش در آمد

کاربران با استفاده از فیلترهای هتل ادز در همان ابتدا فیلترهای مورد نظر خود مانند رنج قیمتی، در دسترس بودن هتل، موقعیت مکانی، خدمات هتل و رتبه بندی آن ها را برای جستجوی خود اعمال می کنند. این به آن معناست که قبل از این که با کلیک روی تبلیغات هتلی شما مستقیما وارد صفحه ی رزرو سایت شما شوند، در حقیقت در همان ابتدای جستجو به سمت سایت شما هدایت شده اند. این موضوع باعث می شود احتمال رزرو کاربر از سایت شما به محض ورود به سایت به 90 و یا حتی 100% برسد. نتایج به دست آمده نشان داده اند که رزرو از طریق هتل ادز و در آمد خالص حاصل از آن حتی از رزروهای OTA نیز بیشتر است.

مطلب مرتبط  گوگل ادسنس (Google Adsense) چیست؟

کلام آخر

سایت های مقرون به صرفه امروزه در میان افرادی که دائما در حال سفر هستند بسیار محبوب است. مخصوصاً اگر با ترافیک جهانی گوگل، سرمایه گذاری دائم روی پلتفرم های مختلف و استفاده از تجربه های کاربران همراه شوند. همه ی این ویژگی ها در هتل ادز در یک جا جمع آوری شده و شما می توانید چه به عنوان یک کاربر و چه به عنوان مدیر یک هتل از ویژگی های گسترده ای که این سرویس در اختیار شما قرار می دهد سود ببرید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *