تگ H1
آیا قرار دادن چند تگ H1 در یک صفحه اشتباه است؟
دی ۱۱, ۱۳۹۷
لندینگ پیج
بررسی تأثیر لندینگ پیج در گوگل ادز
دی ۱۵, ۱۳۹۷
تأثیر گوگل ادز

گوگل ادز راهی برای پیشرفت کسب و کارها

برای هر کسب و کاری ، بازاریابی و افزایش فروش را می توان به عنوان مهمترین دغدغه تعریف کرد بطوریکه در کسب و کارهای نوپا و استارتاپی ، جذب مشتری نقش یک فاکتور حیاتی را دارد.

این موضوع را می توان با قطعیت بیان کرد که در مسیر توسعه کسب و کارها ، تبلیغات به عنوان یک دوپینگ عمل می کند ، اما به شرطی که به صورت هوشمند و هدفمند انجام شود. با کمی تحقیق متوجه خواهید شد راه های متنوع و متفاوتی برای تبلیغ در دنیای امروز وجود دارد که با توجه به گسترش استفاده از دنیای آنلاین ، تبلیغات آنلاین به یکی از اثربخش ترین نوع تبلیغات تبدیل شده است.

به عبارت دیگر ، با پیشرفت گوشی های هوشمند و دنیای دیجیتال ، در تمامی ساعات شبانه روز برای کسب و کارها کانالی ایجاد شده که از این طریق بتوانند تبلیغ کرده و مشتری ها را به سمت خود جذب کنند.

تبلیغات در گوگل (Google Ads) با توجه به قابلیت های متعدد و امکانات فراوانی که در اختیار کسب و کارها قرار داده است ، در دنیای تبلیغات دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ مخاطبین بسیاری پیدا کرده است.

در این ویدئو به بررسی تأثیر گوگل ادز در رشد کسب و کارها پرداخته شده است. برای اینکه به میزان تأثیر تبلیغ در گوگل بر روی پیشرفت یک کسب و کار پی ببرید ، پیشنهاد می کنیم این ویدئو را تا انتها مشاهده کنید:

 
 
تبلیغ در گوگل برتینا
The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Google Adwords Administrator & Content Development Specialist at Bertina
مطلب مرتبط  توضیح 17 وضعیت کلمه کلیدی در تبلیغ گوگل