پینترست
قابلیت های جدید پینترست برای جذب کاربران بیشتر
جولای 14, 2019
حقوق
حقوق مهندسین نرم افزار گوگل و مایکروسافت چقدر است؟
آگوست 25, 2019
لوگوی اینستاگرام

قانون جدید اینستاگرام برای حذف اکانت های خاطی

اینستاگرام

شرکت اینستاگرام پنج شنبه گذشته اعلام کرد که تغییراتی در نحوه ی عملکرد این پلتفرم در مقابله با اکانت هایی که محتوای خارج از قوانین را منتشر می کنند، اعمال کرده است. از این رو پیام هشداری با محتوایی که اشاره به حذف احتمالی اکانت کاربران در صورت نقض قوانین اینستاگرام داشت به این پلتفرم افزوده شد.

بر طبق این تغییر، تاریخچه ای از پست ها، کامنت ها و حتی استوری هایی که کاربران پست کرده و اینستاگرام مجبور به حذف آن شده است را به فرد نمایش داده و همچنین دلایل حذف آن را نیز ذکر می کند.

این اطلاعیه سبب شفاف سازی شده و کاربرانی که در استفاده از اکانت اینستاگرامشان دچار مشکل شده اند را به اصطلاح شوکه نمیکند.

با این حال این کمپانی راه اعتراض به این هشدار را برای کاربران از پیش نیز ساده تر کرده و دیگر برای اعلام اعتراض و یا درخواست تجدید نظر مرتبط به این تغییر نیازی به استفاده از صفحه ی help اینستاگرام در وب نیست.

در حال حاضر این شرکت شروع به حذف اکانت هایی کرده که چندین بار قوانین اینستاگرام را نقض کرده و درصد بالایی از محتوای اکانت مطابق با سیاست های اینستاگرام نمی باشد. 

این کمپانی در وبلاگ رسمی خود نوشته است: “همچون اجرای سیاست ها در فیس بوک، این تغییر به ما این اجازه را می دهد تا قوانین را به طور پیوسته اجرا کرده و همچنین در راستای این تغییرات شرایطی ایجاد می گردد که کاربران برای محتوایی که پست می کنند بیشتر احساس مسئولیت کنند”.

مطلب مرتبط  محققان گوگل عدد پی را تا 100 تریلیون رقم محاسبه کردند

این خبر در هفته ای منتشر شد که مردی که متهم به قتل یک دختر 17 ساله است تصویری از بدن خونی دختر را در اکانت اینستاگرامش منتشر کرده است. اگرچه اینستاگرام به سرعت تصویر را حذف کرده است ولی کپی هایی از تصویر در اینستاگرام و باقی شبکه های اجتماعی همچنان منتشر و دست به دست شده اند و موجب افزایش نگرانی ها راجع به پیامد پیام های منتشر شده در پلتفرم های اجتماعی شده است.

همچنین این کمپانی همواره متهم به عدم محافظت از نوجوانان در ارتباط با تصاویر به نمایش درامده برای این گروه سنی می باشد.

از این رو میتوان گفت اینستاگرام مجبور به اعمال این تغییرات فعلی شده است. البته جزئیات این قانون بسیار مبهم است اما انتظار می رود که این سیاست منجر به کاهش تعداد اکانت های مشکل ساز در این پلتفرم محبوب گردد.

منبع : cnet

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

شبنم قرشی

Google Ads Administrator & Content Development Specialist at Bertina

Latest posts by شبنم قرشی (see all)

مطلب مرتبط  با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *