اینفلوئنسر
همکاری دولت بریتانیا با اینفلوئنسرها برای مقابله با کرونا
مارس 16, 2020
بیل گیتس
پیش بینی بیل گیتس درباره آینده ویروس کرونا
آوریل 11, 2020
لوگوی اینستاگرام
4.3
(3)

نمایش تبلیغ در IGTV ، راه‌ جدید اینستاگرام برای درآمدزایی

اینستاگرام

گویا اینستاگرام با هدف ورود افزایش درآمد از طریق تبلیغات ویدئویی تصمیم به نمایش تبلیغ در IGTV دارد.  

IGTV یک قابلیتی در اینستاگرام است که به واسطه آن کاربران اینستاگرام می توانند ویدئوهای طولانی را آپلود و به اشتراک بگذارند. این قابلیت در سال 2018 به اینستاگرام افزوده شد ولی تاکنون محبوبیت چندانی بین کاربران و تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام به دست نیاورده است. اولین گام اینستاگرام برای افزایش محبوبیت و ترغیب تولیدکنندگان محتوا، افزودن قابلیت نمایش ویدئوهای افقی به این بخش بود، با این حال بازهم محبوبیت چشمگیری پیدا نکرد.

در حال حاضر IGTV درآمدی برای اینستاگرام نداشته و به همین ترتیب اینستاگرام تصمیم دارد با نمایش تبلیغات در این بخش، تولید کنندگان ویدئو و کسب و کارها را ترغیب به ساخت ویدئوهای طولانی کند.

به گزارش سایت Bloomberg، مدیر عامل اینستاگرام اعلام کرده است، 55 درصد از درآمدهای حاصل از تبلیغات در IGTV را به تولیدکنندگان ویدئو اختصاص می دهد. این دقیقا همان رقمی است که یوتیوب در حال حاظر به تولیدکنندگان محتوای خود پرداخت می کند.

مدیر عامل اینستاگرام، جاستین اسوفسکی در این باره می گوید:

این یک گام دیگر برای کمک به کسب و کارها و درآمدزایی از طریق IGTV است. با هدف اطمینان از صحیح بودن استراتژی منتخب خود، با چندین تولید کننده محتوا محبوب به صورت آزمایشی همکاری خواهیم کرد. در نظر داریم این استراتژی را آهسته پیش ببریم.

اگرچه اینستاگرام از مدت ها پیش شروع به نمایش تبلیغات در قسمت استوری کرده است و در سال گذشته نیز بیش از 20 میلیارد دلار از نمایش تبلیغات در قسمت استوری ها درآمد داشته است، اما تا به امروز هیچ برنامه ای برای نمایش تبلیغات در قسمت IGTV نداشته است. به همین دلیل با توجه به این که دو سال از معرفی قسمت IGTV در اینستاگرام می گذرد با این حال ویدئوهای منتشر شده در IGTV بسیار محدود بوده و بیشتر تولیدکنندگان محتوا زمان خود برای ایجاد ویدئوها و انتشار آن در این قسمت صرف نمی کردند. اگر چه نمایش مدام تبلیغات برای کاربران عادی آزاردهنده است ولی با توجه به سودی که برای تولید کنندگان محتوا به همراه دارد پیش بینی می شود از این پس شاهد ویدئوهای بیشتری در IGTV باشیم.

مطلب مرتبط  محدودیت تبلیغ محصولات رژیمی و آرایشی در اینستاگرام

منبع : mspoweruser

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.3 / 5. تعداد نظرات : 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *