بخش پادکست یوتیوب راه‌اندازی شد
بخش پادکست یوتیوب راه‌اندازی شد
آگوست 23, 2022
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به گوشی‌های هوشمند می‌آید
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به گوشی‌های هوشمند می‌آید
آگوست 29, 2022
با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید

با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید

با این وب‌سایت گوشی آیفون طراحی کنید

اخیرا یک توسعه دهنده خلاق به نام نیل آگاروال وب‌سایتی به نام neal.fun را طراحی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بر اساس نظر و سلیقه خود، گوشی آیفون را طراحی کنند. به عبارت دیگر، کاربران در این وب‌سایت می‌توانند به طراحی و ساخت یک آیفون بر اساس سلیقه خود بپردازند.

اخبار و حواشی پیرامون گوشی آیفون 14 بسیار زیاد است و بر اساس آنچه که در رسانه‌های معتبر منتشر شده است، اپل قصد ندارد تغییرات زیادی را در زبان طراحی نسل جدید گوشی‌های خود ایجاد کند و به همین دلیل برخی کاربران از این موضوع ناراضی هستند.

حالا این مسئله سبب شده تا نیل آگاروال فضایی را برای کاربران و طرفدارن گوشی‌های آیفون ایجاد کند تا آن‌ها بتوانند این دستگاه را بر اساس نظر خود طراحی کنند. کاربران در این پلتفرم می‌توانند مشخصات سخت‌افزاری دستگاه از جمله پورت‌ها، دوربین‌ها، رنگ و دکمه‌های دستگاه را انتخاب کنند.

کاربران هنگام ورود به وب‌سایت با یک بدنه خالی آیفون 13 مواجه هستند که هیچگونه بریدگی، پورت‌ ورودی و خروجی و حتی دوربین روی آن مشاهده نمی‌شود. به بیانی دیگر، افراد در ابتدا یک گوشی آیفون 13 با بدنه خالی در اختیار دارند که با توجه به گزینه‌های موجود، می‌توانند زبان طراحی منحصر به فردی را برای این گوشی ایجاد کنند.

ابزارهایی همچون، دوربین دستگاه (دوگانه، سه گانه و سلفی)، دکمه‌ کم و زیاد کردن صدا، لوگوی اپل، دکمه هوم، دکمه پاور، لوگوی اپل، جک هدفون، پورت لایتنینگ و اسلات در پلتفرم مذکور وجود دارد که کاربران برای طراحی گوشی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

مطلب مرتبط  اولین ربات کمک داور در جام‌جهانی 2022 قضاوت می‌کند

البته ناگفته نماند که سازنده، ابزارهای عجیب و غریبی هم برای طراحی گوشی توسط کاربران در نظر گرفته است که افراد با آن‌ها می‌توانند زبان طراحی غیرمعمولی را برای آیفون ایجاد کنند.

منبع: 9to5mac

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4 / 5. تعداد نظرات : 4

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *