۶ اشتباه رایجی که هنگام راه‌اندازی وبسایت باید از آن‌ها دوری کنید!
۶ اشتباه رایجی که هنگام راه‌اندازی وبسایت باید از آن‌ها دوری کنید!
آگوست 1, 2022
با حملات دیداس بیش‌تر آشنا شوید!
آگوست 3, 2022
هاست ماهانه مناسب شماست!

هاست ماهانه مناسب شماست!

بررسی هاست ماهانه

برای اینکه وبسایت شما در فضای وب دیده شود، در وهله‌ی اول نیاز به یک سرویس میزبانی یا هاستینگ دارید. شاید تجربه کمی در حوزه توسعه وب و راه‌اندازی وبسایت داشته باشید و ندانید که در ابتدا و یا هنگام طراحی وبسایت، چه هاستی مناسب شما است. با ما همراه باشید تا در این مقاله، هاست ماهانه را بررسی کنیم.

هاست چیست؟

برای اینکه مخاطبان شما بتوانند وبسایت، اپلیکیشن و … شما را در فضای وب پیدا کنند و ببینند، باید اطلاعات یا داده‌های مخاطبان را در فضایی ذخیره کنید که به این فضا، هاست می‌گویند. به عبارت دیگر، در جواب هاست چیست باید گفت: هاست بخشی از سرور است که داده‌های سایت روی آن ذخیره می‌شوند. هنگامی که شما آن وبسایت را در مرورگر خود جستجو می‌کنید، موتور جستجو اطلاعات روی هاست را به شما نمایش می‌دهد؛ در نتیجه شما می‌توانید آن وبسایت را مشاهده کنید.

انواع سرویس‌های هاست کدامند؟

سرویس‌های هاستینگ از نظر سیستم عامل و موقعیت‌ جغرافیایی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.

انواع سرویس هاستینگ از نظر سیستم عامل:

  • هاست لینوکس: هاستی که سیستم عامل سرور آن لینوکس است. هاست لینوکس، مناسب برای زبان‌های برنامه‌نویسی پرکاربرد از جمله PHP ،Ruby ، Java و … است.
  • هاست ویندوز: هاستی که سیستم عامل سرور آن ویندوز است. هاست ویندوز، مناسب برای زبان‌های برنامه‌نویسی ASP و net core. است.

انواع سرویس هاستینگ از نظر موقعیت جغرافیایی:

  • هاست ایران: سرور این نوع از سرویس‌های هاستینگ، در دیتاسنترهای داخل ایران قرار دارند.
  • هاست خارج: سرور این نوع از سرویس‌های هاستینگ، برخلاف سرویس‌های هاست ایران، در دیتاسنترهای کشورهای دیگر مانند آلمان، فرانسه و … قرار دارند.
مطلب مرتبط  یافتن بک لینک های رقبا و استفاده از آن ها جهت بهینه سازی سایت

توجه داشته باشید، علاوه‌بر دسته‌بندی‌های بالا، سرویس هاستینگ را می‌توان بر اساس مدت زمان آن‌ها نیز دسته‌بندی کرد. به این معنی که ‌سرویس‌های هاستینگ به صورت هاست ماهانه، هاست سه ماهه و هاست سالانه ارائه می‌شوند که با توجه به نیازتان می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چرا باید هاست ماهانه را انتخاب کنید؟

چرا باید هاست ماهانه را انتخاب کنید؟

توجه داشته باشید که همیشه باید براساس نیازهای خود سرویس هاستینگ را انتخاب کنید. در صورتی که تجربه کمی در طراحی و توسعه وبسایت دارید، پیشنهاد می‌شود که از سرویس‌های هاست ماهانه استفاده کنید تا نیازهای خود را بشناسید و متوجه شوید که کدام سرویس هاستینگ مناسب برای نیاز شما است.

همچنین شما می‌توانید از سرویس‌های هاست ماهانه جهت تست سرور و وبسایت جدید خود استفاده کنید و سپس سرویس هاستینگ خود را ارتقا دهید.

مزایای هاست ماهانه چیست؟

۱. در صورتی که سرویس‌ هاست ماهانه تهیه کنید، می‌توانید در صورت نیاز به راحتی پس از یک ماه آن را به سرویس دیگری تغییر دهید.

۲. نسبت به سرویس‌های هاستینگ سه ماهه و سالانه و بیشتر، قیمت کمتری دارند. در نتیجه برای استفاده به عنوان تست و در اوایل راه‌اندازی وبسایت، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

۳.همچون دیگر سرویس‌های هاستینگ در شرکت‌های میزبانی وب، شامل پشتیبانی ۲۴ ساعته و دیگر خدمات ارائه شده در شرکت‌های میزبانی وب می‌شوند.

۴. هاست ماهانه، همچون دیگر سرویس‌های میزبانی وب، از سرعت بالا و امنیت بالا برخودار هستند.

۵. سرویس‌های هاست ماهانه را می‌توانید در دو موقعیت ایران و خارج تهیه کنید.

مزایای هاست ماهانه چیست؟

جمع‌بندی: سرویس هاست ماهانه

در این مقاله اشاره کردیم که اگر تجربه کمی در حوزه توسعه و طراحی وبسایت دارید و یا اینکه می‌خواهید سرویس‌های هاستینگ متفاوت را تست کنید، سرویس هاست ماهانه مناسب شما است. همچنین به معنی و مفهوم هاست پرداختیم و پس از آن انواع دسته‌بندی هاست را بررسی کردیم. سپس، در مورد هاست ماهانه و مزایای آن توضیح دادیم.

مطلب مرتبط  معرفی بهترین هاست رایگان برای ربات تلگرام

برتینا، ارائه‌دهنده انواع سرویس‌های هاستینگ با بالاترین سرعت، کیفیت و امنیت است که تمامی سرویس‌های هاست خود را با پشتیبانی ۲۴ ساعته فنی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع سرویس‌های هاستینگ را با مراجعه به وبسایت برتینا انتخاب و تهیه کنید. همچنین می‌توانید با مشاوران برتینا از طریق تیکت و یا تماس با شماره ۶۱۰۶۴-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات : 1

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *