معرفی ترفندهای موفقیت کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام
جولای 10, 2019
اهمیت بازاریابی در اینستاگرام
بازاریابی در اینستاگرام ؛ تعیین استراتژی ، اهداف و راهکارها
آگوست 21, 2019
دیجیتال مارکتینگ

تبلیغ در موتورهای جستجو، محبوبترین کانال تبلیغات دیجیتال

کانال های تبلیغات دیجیتال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

مطالعات اخیر نشان دهنده ی این است که استفاده از تبلیغ در موتورهای جستجو هنوز هم در صدر کانال های تبلیغات دیجیتال است.

براساس گزارش سایت Marin Software در ارتباط با تبلیغات دیجیتال و بازاریابی آنلاین در سال 2019، تبلیغ در موتورهای جستجو 39 درصد از کل بودجه تبلیغ کنندگان را به خود اختصاص داده است.

داده های مورد استفاده در این گزارش از 450 متخصص دیجیتال مارکتینگ که در حوزه های B2B و B2C در بریتانیا و آمریکا مشغول به فعالیت هستند، جمع آوری شده است.

اگرچه هنوز هم تبلیغ در موتورهای جستجو پر استفاده ترین کانال تبلیغات دیجیتال است با این حال نسبت به سال گذشته، تبلیغ کنندگان بودجه ی بیشتری برای تبلیغ در دیگر کانال های تبلیغاتی صرف کرده اند.

تبلیغ در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است!

دومین کانال تبلیغاتی که 18 درصد از بودجه ی تبلیغاتی غالب تبلیغ کنندگان را شامل می شود تبلیغات در شبکه های اجتماعی است و با تفاوت کمی از آن 16 درصد از بودجه ی تبلیغاتی جهت تبلیغات بنری مصرف شده است.

میزان بودجه ای که جهت تبلیغات در اینستاگرام در نظر گرفته شده است به طور روزانه رو به افزایش است. با این حال تحقیقات نشان می دهد که این افزایش مصرف بودجه در تبلیغات اینستاگرامی منجر به کاهش بودجه برای تبلیغات در باقی شبکه های اجتماعی نشده است.

تبلیغ کنندگان آمریکایی تصمیم به افزایش بودجه تبلیغات در آمازون دارند

بر طبق مطالعات انجام شده، 60 درصد از نمونه ها تا سال آینده تصمیم به افزایش بودجه تبلیغاتی جهت تبلیغ در آمازون را دارند. این در حالی است که 55 درصد از نمونه ها به تازگی تبلیغ در آمازون را شروع کرده و به آن به چشم یک کانال تبلیغاتی که در آینده رشد چشمگیری خواهد داشت، نگاه می کنند.

مطلب مرتبط  Gamification چیست؟ - گیمیفیکیشن چیست؟

باقی اطلاعات گزارش به شرح زیر است:

  • گوگل مورد اعتمادترین ناشر تبلیغات در میان باقی تبلیغ کنندگان است. 98 درصد از نمونه ها از 5 نمره، اعتماد به تبلیغ در گوگل را نمره های 4 و 5 داده اند.
  • 84 درصد از نمونه هایی که اکنون از تبلیغات در موتورهای جستجو استفاده می کنند، در حال برنامه ریزی برای استفاده از تبلیغات ریسپانسیو گوگل هستند.
  • 65 درصد از نمونه های ذکر کرده اند که شرکت آن ها تا سال 2019 از تصاویر فروشگاهی بیشتری استفاده خواهد کرد.
  • 32 درصد از نمونه ها بر این باور هستند که تبلیغات ویدئویی موثرترین فرمت تبلیغات سوشال است. و 26 درصد از نمونه ها تبلیغات تصویری و 23 درصد تبلیغات در استوری اینستاگرام و 19 درصد تبلیغات چند تصویری را موثر می دانند.
تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز / 5. تعداد نظرات :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *