آدرس fonts.googleapis.com
کندی برخی از سایت‌ها به دلیل اختلال در fonts.googleapis.com
اکتبر 29, 2022
آپدیت جدید یوتیوب منتشر شد؛ دسته‌بندی ویدیوها در تب‌های جداگانه
آپدیت جدید یوتیوب منتشر شد؛ دسته‌بندی ویدیوها در تب‌های جداگانه
اکتبر 30, 2022
تلگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند؛ ارسال پست‌های پولی به کانال‌ها

تلگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند؛ ارسال پست‌های پولی به کانال‌ها

تلگرام قابلیت جدیدی را آزمایش می‌کند؛ ارسال پست‌های پولی به کانال‌ها

 هنوز چند ماه از انتشار نسخه پریمیوم یا همان نسخه غیر رایگان تلگرام نمی‌گذرد که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش قابلیتی جدیدی است که به وسیله آن می‌توان پست‌های پولی را به کانال‌ها ارسال کرد. تلگرام به رهبری پاول دورف در تلاش است که روش‌های بیشتری را برای ارائه تبلیغات در اختیار کاربران قرار دهد و از همین راه به کسب درآمد نیز بپردازد. ارسال پست‌های پولی به کانال‌ها هم از جمله سیاست‌های جدید این شرکت برای درآمدزایی بیشتر است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این قابلیت جدید برای برخی از کانال‌های تلگرامی فعال شده است. مدیران کانال‌های تلگرامی به وسیله این قابلیت می‌توانند پست‌هایی را منتشر کرده که کاربران برای مشاهده آن باید یک مبلغ مشخصی را پرداخت کنند. به بیانی ساده‌تر، کاربران برای تماشای این نوع از پست‌ها باید پول پرداخت کنند. البته تلگرام هنوز به صورت رسمی قابلیت ارسال پست‌های پولی به کانال‌ها را معرفی نکرده و به نظر می‌رسد فعلا در حال آزمایش آن است.

گفتنی است که این قابلیت برای تلگرام‌های نسخه iOS هم فعال خواهد شد و تلگرام برای دریافت پول کاربران از سیستم پرداخت خود به جای سیستم خرید درون برنامه‌ای اپ استور استفاده می‌کند. استفاده از سیستم پرداخت تلگرام در نسخه iOS تلگرام برخلاف دستورالعمل‌ها و قوانین اپ استور اپل است. تلگرام با این کار می‌خواهد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای اپل را دور زده و از پرداخت 30 درصدی کارمزد به اپل جلوگیری کند. در همین راستا، افرادی که اشتراک ماهانه نسخه iOS تلگرام پریمیوم را از وب‌سایت رسمی این شرکت دریافت کنند، 3.99 دلار پرداخت می‌کنند. این در حالی است که اگر کاربران نسخه پولی این پیام‌رسان را از اپ استور دریافت کنند، باید 4.99 دلار پول بپردازند

مطلب مرتبط  قدرتمندترین حمله DDoS تاریخ توسط گوگل مسدود شد

منبع: twitter.com/MattNavarra

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *