لوگوی گوگل مپس
به روز رسانی گوگل مپس با جزئیات و نقشه های بهتر
آگوست 19, 2020
لوگوی مایکروسافت
خارج کردن دیتاسنتر مایکروسافت از زیر آب پس از 2 سال
سپتامبر 15, 2020
توییتر

فعال شدن Quote Tweets برای کاربران توییتر

توییتر

بنا بر بیانیه رسمی توییتر، گزینه Quote Tweets برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی فعال شده و در دسترس همگان قرار گرفته است. این گزینه جایگزین Retweets with Comments شده است.

تست این قابلیت جدید که با استفاده از آن، می توان توییت های کوت شده را آسان تر پیدا کرد، از چندی پیش آغاز شده بود. در این روش، بنا بر تصمیم توییتر، توییت های کوت شده در قالب یک گزینه جداگانه قرار گرفته و از بخش ریتوییت ها مجزا می شوند. حال Twitter به طور رسمی اعلام کرده که این قابلیت برای تمامی کاربران این شبکه احتماعی در تمامی نقاط جهان فعال و از مرحله تست خارج شده است.

قبل از این آپدیت جدید توییتر، در این پلتفرم، Quote ها مانند یک توییت عادی شناخته می شدند و به همین دلیل، یافتن پاسخ های یک پست خاص مشکل می شد. اما از این به بعد، توییت های کوت شده، در بخشی مجزا در بخش اطلاعات توییت و در کنار گزینه ریتوییت ها قرار خواهند گرفت.

Quote در توییتر، با یک ریپلای معمولی در این پلتفرم تفاوتی مهم دارد. کوت در واقع همان ریتوییت با کامنت است. تا قبل از این آپدیت هم، کاربران این بخش را با نام Retweets with Comments می شناختند. اما از این پس، Quote Tweets در بخشی مجزا قرار گرفته و کاربران می توانند در آن از متن، عکس، ویدیو و گیف ها نیز استفاده کنند.

برای دسترسی به کوت های هر توییت، باید بر روی آن کلیک کرده و وارد بخش Quote Tweets شوید تا با انتخاب آن، به تمامی کوت ها دست پیدا کنید. در هر توییت، بخش هایی چون لایک ها، کامنت ها، ریتوییت ها نیز در قالبی مجزا در دسترس کاربران هستند.

مطلب مرتبط  هک ترمینال اینترنت ماهواره‌ای استارلینک با یک ابزار 25 دلاری

این تغییر جدید در پلتفرم Twitter برای تمامی کاربرانی که به آخرین نسخه این شبکه اجتماعی دسترسی دارند، فعال شده است. این آپدیت در تلفن های همراه نیز، برای کاربران سیستم عامل IOS 12.0 و یا بالاتر و کاربران سیستم عامل اندروید در دسترس است.

اضافه کردن این قابلیت جدید، از جمله تلاش های توییتر برای آپدیت این شبکه اجتماعی مطابق نظرات کاربران است تا بیشتر به استفاده از Twitter راغب شوند. علاوه بر این، در آگوست نیز ویژگی محدود کردن ریپلای به یک توییت برای کاربران فعال شد. این شبکه اجتماعی در آینده نیز میزبان سرویس های اشتراکی می شود که در ازای دریافت پول از کاربران، قابلیت هایی چون رنگ های سفارشی و خاص، لغو ارسال و انتشار ویدیو با مدت زمان بیشتر را به آن ها ارائه می دهد.

تبلیغ در گوگل برتینا

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات : 0

اولین نظر را شما ثبت کنید!

The following two tabs change content below.

سیمین جلیلی جو

Content Creator at Bertina

Latest posts by سیمین جلیلی جو (see all)

مطلب مرتبط  اپلیکیشن Grammarly به یک دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *