آموزشگاه فنی برتینا
با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای
پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

بخشی از سوالات متداول دانش پژوهان در مورد آموزشکده فنی برتینا و خدمات آموزشی ارائه شده در آن در ادامه آمده است. اگر سوال شما در بین موارد مطرح شده در زیر نیست می توانید از طریق فرم تماس با ما سوال خود را طرح نمایید تا در اسرع وقت پاسخ آن برای شما ارسال شود. همچنین در صورت تمایل می توانید با شماره تلفن آموزشکده تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان بهره مند شوید.

در مورد دوره ای که مد نظر دارم می توانم مشاوره تخصصی بگیرم؟

بله. شما می توانید با مراجعه حضوری به آموزشکده و یا به صورت تلفنی از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید.

آیا آموزشکده فنی برتینا محیط مناسبی برای دانش پژوهان و خصوصا خانم ها می باشد؟

آموزشکده فنی برتینا از سالم ترین محیط های آموزشی می باشد. اساتید و پرسنل از انواع فیلترهای اخلاقی مورد سنجش قرار میگیرند. و روند سلامت اخلاقی و انضباطی آموزشکده به طور دائم توسط مدیریت موسسه کنترل می شود.

آیا آموزشکده فنی برتینا خدمات بعد از آموزش نیز دارد؟

بله، شما می توانید پس از پایان هر دوره از مشاوره های ما استفاده نموده و همچنین این آموزشکده در بعضی موارد شغلی را نیز به شما پیشنهاد خواهد داد.

اساتید آموزشکده فنی برتینا چگونه انتخاب می شوند؟

تمام اساتید آموزشکده فنی برتینا دارای رزومه معتبر و از اساتید شناخته شده هستند و از فیلتر علمی عبور کرده و از نظر اخلاقی قابل تایید می باشند.

آیا شهریه دوره ها مشمول تخفیف می شود؟

بله. در هر بازه زمانی خاص تخفیفاتی خاصی ارائه می شود که بیشتر آنها در بنر سایت قرار داده می شوند و می توانید مجموع آنها را در بخش تخفیفات ملاحضه نمایید..

امکانات آموزشکده فنی برتینا به چه شکل است؟

این آموزشکده دارای کامپیوترهای به روز، دیتاپروژکتور و … می باشد و جزوات مورد نیاز برای هر دوره را به صورت رایگان در اختیار دانش پژوهان قرار می دهد

آیا در انتهای دوره آموزشی مدرک معتبر به دانش پژوه داده می شود؟

این مرکز مدرک تایید شده سازمان فنی حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.همچنین این آموزشکده دارای مدرک اختصاصی است که توسط خود آموزشکده ارائه می شود.

آیا بعد از پایان دوره ی آموزش آموزشکده می تواند در زمینه یافتن فرصت شغلی مناسب به من کمک کند؟

آموزشکده فنی برتینا به دلیل فعالیت مستمر در زمینه فناوری اطلاعات و قرار گیری شرکت در ۵ شرکت برتر ایران در این زمینه کمک بسیاری به شما خواهد کرد و در زمینه اشتغال با شرکت های معتبر دیگر در رقابت می باشد.

نحوه پرداخت شهریه دوره ها به چه صورت می باشد؟

متقاضیان دوره ها ضمن استفاده از خدمات اینترنتی و ثبت نام آنلاین می توانند به صورت حضوری نیز اقدام به پرداخت وجه شهریه و ثبت نام دوره مورد نظر نمایند، لازم به ذکر است چنانچه متقاضیان اقدام به تسویه حساب پیش ازموعد شروع کلاس نمایند می توانند از تخفیفات منظور شده برای دوره ها استفاده کنند