logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : پنج‌شنبه ، 15 آگوست 2013 در دسته : دامنه های ملی IR - بازدیدها : 3,165
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 میانگین رای : 5,00از 5) رای
Loading...

خطا در ثبت دامنه ir.

  • دامنه شما به دلیل وجود خطا و عدم توجه شما به اخطارها و شرایط ثبت دامنه های ir ثبت نشده است.

قبلا ایمیلی با عنوان “BERTINA: خطا در ثبت دامنه ای ار” برای شما ارسال شده است، آن را یک بار به طور کامل و با دقت مطالعه نموده و مطابق با آن اقدام کنید.

  • خلاصه ایمیل ارسالی:

1 –  وارد سایت nic.ir شده، ثبت نام کنید و شناسه نیک بگیرید (اگر قبلا این کار را انجام نداده اید)، اطلاعات کاملتر به صورت تصویری در لینک زیر:
https://www.bertina.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=406&Itemid=1196

 

2 –  در صورتی که قبلا شناسه نیک گرفته اید، از داخل لینک “مشخصه های شناسه” به لینکhttps://www.nic.ir/Profile قسمت “نوع شناسه:” را چک کنید که شناسه شما از نوع “محدود” نباشد. در این صورت می بایست یک شناسه حقیقی یا حقوقی کامل ایجاد کنید. در این مورد با سایت nic.ir تماس بگیرید.

 

3 –  وارد لینک https://www.nic.ir/Manage_Authorized_Relations شده و تمامی رابطه های مجاز را بر روی “همه” تنظیم نمائید. (دقت کنید تمام رابط های مجاز می بایست بر روی همه تنظیم شود، توضیحات و روش تنظیم به طور کامل در صفحه 6 راهنمای تصویری فوق آورده شده است)

 

4 –  اگر تمام موارد فوق را قبلا به درستی انجام داده اید، می بایست وارد https://www.nic.ir/Checkout_Basket شده و درخواست های خود را از سبد خرید حذف کنید، اطلاعات بیشتر:
https://www.bertina.ir/kb/?p=857

 

5 – نام دامنه و شناسه نیک خود را از طریق https://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit جهت ثبت دامنه ارسال نمائید.

  • توجه مهم: در صورتی که بعد از تنظیم موارد فوق، درخواست خود را به بخش پشتیبانی ارسال نکنید، دامنه شما ثبت نخواهد شد و امکان ثبت آن توسط شخص دیگر وجود دارد.

6 –  جهت ثبت دامنه های ir با پسوند خاص مانند co.ir ، ac.ir و … دقت کنید شناسه حقیقی ارسال نکنید. این نوع دامنه ها نیاز به شناسه های خاص و مدارک خاص دارند که در راهنمای ثبت (بند شماره 1) درج شده است.

7 –  آدرس مندرج در شناسه شما در سایت nic.ir می بایست یک آدرس داخلی از کشور ایران باشد. امکان پرداخت برای شناسه هایی که آدرس شناسه آن ها خارج از کشور ایران می باشد وجود ندارد. در صورتی که آدرس شما خارج از کشور می باشد، آن را به یک آدرس داخلی از ایران تصحیح کنید.

  • قوانین کلی ثبت دامنه های آی آر:

  https://www.bertina.ir/kb/?p=859

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.