logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : شنبه ، 10 آگوست 2013 در دسته : مقالات مرتبط با دامنه - بازدیدها : 630
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

دامنه شما هنوز ثبت نشده و یا فعال نیست؟

اگر سفارش دامنه خود را به طور کامل ارسال کرده اید و پرداخت آن را انجام داده اید ولی هنوز دامنه شما ثبت نشده است، موارد زیر را بررسی نمائید:

  • مرحله اول: ابتدا ایمیل خود را بررسی کنید:

– آیا ایمیل تائید پرداخت فاکتور برای شما ارسال شده است؟ اگر چنین ایمیلی دریافت نکرده اید، سفارش شما مشکل مالی و پرداخت دارد.

 توجه: اگر پرداخت شما به صورت خودپردازی یا واریز به حساب بوده است، تائید پرداخت آن در ساعت اداری حداکثر 2 ساعت طول خواهد کشید. تائید پرداخت در روزهای تعطیل انجام نمی شود و شما می بایست تا روز کاری بعدی منتظر باشید.

 توجه: اگر پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام داده اید و ایمیل تائید پرداخت فاکتور برای شما ارسال نشده است، ابتدا حساب خود را بررسی کنید ممکن است پرداخت به طور موفقیت آمیز انجام نشده باشد و پول از حساب شما کسر نشده باشد. در این صورت مجددا اقدام به پرداخت کنید. در صورتی که پول از حساب شما کسر شده بود به مدت 24 ساعت صبر کنید تا پول به حساب شما برگشت داده شود.

– آیا ایمیل خطا در ثبت دامنه برای شما ارسال شده است؟ در این صورت دامنه شما توسط ما قابل ثبت نیست (دلایل آن در همان ایمیل توضیح داده شده است)، مطابق با همان ایمیل دریافتی اقدام کنید.

– آیا ایمیل خطا در ثبت دامنه ir برای شما ارسال شده است؟ مطابق با همان ایمیل و یا لینک زیر اقدام کنید:

https://www.bertina.ir/kb/?p=845

  • مرحله دوم: نوع و پسوند دامنه شما چیست؟

– اگر دامنه شما از نوع دامنه ایران و یا ای ار می باشد: زمان ثبت دامنه های تحت ای ار بین 15 دقیقه تا 24 ساعت می باشد همچنین این دامنه ها دارای یک مرحله تایید توسط مجموعه دولتی nic.ir می باشد که ممکن است تا یک هفته بطول بیانجامد
– اگر دامنه شما از نوع دامنه فارسی می باشد: دامنه های فارسی به صورت دستی ثبت می شوند. ثبت دامنه های فارسی در ساعت اداری بین 15 دقیقه تا 8 ساعت و در ساعت غیر اداری بین 15 دقیقه تا 24 ساعت ممکن است طول بکشد.
– اگر دامنه شما از نوع کشوری می باشد، ابتدا بررسی کنید آن دامنه دارای شرایط خاص نباشد، اگر دارای شرایط خاص باشد، ثبت دامنه شما ممکن است تا 1 هفته به طول انجامد. وضعیت آن به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.
– اگر دامنه شما از نوع بین المللی می باشد: ممکن است مشکلی در آدرس ورودی شما و یا name server های ورودی شما باشد، در این حالت دامنه به طور خودکار ثبت نمی شود و نیاز به بررسی دستی دارد. در این حالت ثبت در ساعت اداری بین 15 دقیقه تا 8 ساعت و در ساعت غیر اداری بین 15 دقیقه تا 24 ساعت ممکن است طول بکشد.

  • مرحله سوم: اتصال دامنه

ممکن است دامنه شما ثبت شده باشد و شما هنوز آن را به سرویس دهنده متصل نکرده باشید، بعد از ثبت اطلاعات آن به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. جهت فعالسازی دامنه با بروزرسانی dns ها، دامنه خود را به سرویس دهنده متصل کرده و آن را فعال کنید.

  • مرحله چهارم: هیچ کدام از موارد فوق اتفاق نیفتاده:

از گزینه ارسال درخواست https://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.