logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : جمعه ، 9 آگوست 2013 در دسته : مقالات دیگر >هاست ویندوز WebSitePanel - بازدیدها : 1,819
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 میانگین رای : 4,75از 5) رای
Loading...

دریافت پیام خطای Service Unavailable در هاست ویندوز

 

بعضی مواقع وقتی شما سایت خود را باز می کنید در مرورگر خود ممکن است با خطای زیر مواجه شوید :

Service Unavailable

service

اطلاعات کلی خطا در لاگ سرور به شرح زیر می باشد که کاربران آنرا نمی توانند مشاهده نمایند و مدیر اصلی سرور به آن دسترسی دارد. گزارش زیر یک نمونه لاگ خطا برای افزایش اطلاعات شما جهت قابل درک بودن این موضوع قرار داده شده است.

Event Type: Warning
Event Source: W3SVC
Event Category: None
Event ID: 1009
Date: Date
Time: Time
User: N/A
Computer: Computer_Name
Description:
A process serving application pool 'Application_Pool_Name' terminated unexpectedly. The process id was '5288'. The process exit code was '0xffffffff'

 

نمونه دیگر از این لاگ که باعث ایجاد خطا Service Unavailable می تواند مورد زیر باشد :

Event Type: Message
Event Source: Active Server Pages
Event Category: None
Event ID: 5
Date: Date
Time: Time
User: N/A
Computer: Computer_Name
Description:
Error: The Template Persistent Cache initialization failed for Application Pool 'Application_Pool_Name' because of the following error: Could not create a Disk Cache Sub-directory for the Application Pool. The data may have additional error codes

همانطور که در توضیحات خطا آمده است ممکن است به علت قطع شدن ناگهانی پردازش Application Pool – که می تواند به علت پردازش بیش از حد مجاز اسکریپت و یا اینکه خطا در کدهای اجرایی باشد – پیش بیاید. لازم به ذکر است بیشترین علت به وجود آمدن این خطا ، مشکلات در کد سایت کاربر می باشد که باعث می شود در هنگام اجرا و پردازش دائما با خطا مواجه گردد.

به طور استاندارد در سرور پس از 5 خطا Application Pool وب سایت مورد نظر stop می گردد لذا شما خطا Service Unavailable مشاهده می کنید.

راه حل :

از طریق لینک زیر به بخش پشتیبانی مسائل فنی هاست و دامین آدرس سایت خود(سایتی که خطا را فوق را در آن مشاهده می کنید ) را اطلاع دهید تا از طریق Recycle کردن Application Pool سایت شما مجددا راه اندازی شود.

https://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit

به موارد زیر توجه کنید :

1- این موضوع برای website که خطا دارد حل می گردد و در صورت حذف و ایجاد مجدد website تنظیمات به حالت اول برگشته و امکان مشاهده مجدد خطا وجود دارد.
2- اگر مشکل برای دامنه اصلی به وجود آمده و توسط بخش پشتیبانی برطرف شود تصور نکنید برای کل هاست این مورد برطرف می گردد بلکه هر ساب دامنه دارای website جداگانه و Application Pool اختصاصی می باشد که ممکن است در آینده خطای Service Unavailable در آنها نیز مشاهده شود. پس هر زمان خطا را مشاهده کردید از طریق تیکت به بخش پشتیبانی اطلاع دهید .

همواره پیشنهاد میشود از کدهای استاندارد و بهینه استفاده کنید تا علاوه بر لود و پردازش بهتر و سریعتر سایت دچار خطا در کد و مشاهده Service Unavailable نشوید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.