logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : یکشنبه ، 18 آگوست 2013 در دسته : دامنه های بین المللی - بازدیدها : 1,051
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

نحوه Move دامنه های بین المللی به برتینا

اگر دامنه شما در ثبت کننده resellerclub یا directi  ثبت شده است شما می توانید بدون انجام عملیات transfer آنرا به برتینا Move نمایید

  • توجه »» در صورتی که نمی دانید در ثبت کننده resellerclub یا directi ثبت شده است یا خیر،  می توانید این موضوع را با ارسال درخواست همراه با نام دامنه از پشتیبانی برتینا سوال نمایید.
  • نحوه ارسال درخواست

 https://www.bertina.ir/kb/?p=477

  • توجه »» در این حالت نیازی به کد انتقال دامنه و unlock بودن دامنه نمی باشد. شما می بایست به کنترل پنل قبلی دامنه دسترسی داشته باشید و محدودیتی از طرف ریسلری دامنه در Move دامنه شما ایجاد نشده باشد.

برتینا کنترل پنل اصلی دامنه را به صورت خودکار به مشتری تحویل می دهد اما ممکن است تعدادی از شرکت ها این کنترل پنل را به کاربر ارائه ننمایند و یا عملیات Move را محدود کرده باشند در این حالت شما باید از شرکت کنونی درخواست نمایید دامنه را برای شما Move نماید.

  • نکته مهم »»: بر روی دامنه شما نباید FREE EMAIL SERVICE فعال باشد. در این صورت امکان Move آن به برتینا وجود ندارد. در این حالت ابتدا می بایست سرویس ایمیل رایگان را بر روی دامنه خود غیرفعال کنید (این مورد می بایست توسط شرکت کنونی دامنه انجام شود) سپس اقدام به انتقال دامنه نمائید.

1 –  ابتدا وارد کنترل پنل کنونی دامنه خود شوید.  در صورتی که اطلاعات دسترسی به انرا ندارید از شرکت کنونی انرا درخواست نمایید.

domains.bertina.ir

login2

2 – در قسمت Jump to Domain نام دامنه خود را وارد کرده و از قسمت Select a Product گزینه Domain Registration Service را انتخاب و بر روی دکمه « کلیک کنید تا وارد صفحه مشخصات دامنه شوید.

domainsearch

3 – در صفحه ی مشخصات دامنه زیر نوار آبی رنگ (بالای صفحه) بر روی لینک Move Services کلیک کنید.

Managedomain

 

4 –  در قسمت New Customer’s ID مقدار عددی شناسه مشتری را وارد کنید (این عدد را می بایست از دریافت کننده دامنه بگیرید)

Move

5 –  در قسمت New Customer’s username آدرس ایمیل مشتری را وارد کنید (آدرس ایمیل را می بایست از دریافت کننده دامنه بگیرید)

Move

6 – بر روی دکمه آبی رنگ Move services to other Customer کلیک کنید. در صورتی که مقدارهای وارد شده در قسمت 4 و 5 صحیح باشد، مشخصات دریافت کننده دامنه به شما نمایش داده می شود و از شما تائید گرفته می شود. در صورتی که صحیح نباشد پیام خطا برای شما نمایش داده می شود و Move دامنه انجام نمی شود.

 hp32

7 –  پس از تائید انتقال در صورتی که مشکلی در دامنه و یا دریافت کننده وجود نداشته باشد Move دامنه انجام شده و پیام اتمام برای شما نمایش داده می شود، در غیر این صورت پیام خطا به شما نمایش داده شده و Move انجام نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.