logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : یکشنبه ، 11 آگوست 2013 در دسته : عمومی و مالی - بازدیدها : 687
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

پرداخت غیر اینترنتی من هنوز تایید نشده است

»  سیستم پرداخت برتینا در 3 روش می باشد :
1.  اینترنتی (از طریق سایت – تمام کارت های بانکی )
2.  خودپردازی
3.  واریز به حساب بانکی

» توجه: شما می بایست بعد از پرداخت به روش غیر اینترنتی، اطلاعات پرداخت خود را در صورت حساب ایجاد شده در سیستم ثبت نمائید.

 وارد ناحیه کاربری شده و از قسمت صورت حساب های من، روی صورت حساب مربوطه کلیک کرده و اطلاعات پرداخت را به طور کامل وارد کنید.

در صورتی که به طور صحیح اطلاعات وارد شود، یک ایمیل با عنوان: ” BERTINA :  پرداخت شما در انتظار تائید” به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورتی که بعد از وارد نمودن اطلاعات پرداخت این ایمیل را دریافت نکرده اید، مجددا اقدام به وارد کردن اطلاعات پرداخت نمائید.

» پرداخت های غیر اینترنتی (خودپردازی، بانکی) نیاز به بررسی توسط واحد حسابداری دارد ولی پرداخت های اینترنتی بصورت لحظه ای و بدون تایید می باشد.
» در صورتی که پرداخت شما بصورت غیر اینترنتی(خودپردازی ، بانکی) و در خارج از ساعات اداری انجام شود در اولین ساعات اداری روز بعد توسط واحد حسابداری بررسی و تایید خواهد شد.

توجه: تایید پرداخت توسط حسابداری تنها در ساعات اداری و غیر تعطیل انجام می پذیرد و امکان بررسی و تایید پرداخت در خارج از ساعات اداری و تعطیل وجود ندارد.
توجه : ساعات اداری برتینا : ازساعت  9 صبح تا 17 بعد از ظهرشنبه تا چهارشنبه  میباشد.

توجه: در صورتی که پرداخت شما فوری می باشد و در خارج از ساعات اداری انجام شده است شما یا باید منتظر بمانید و یا می توانید مجدد اقدام به پرداخت اینترنتی نمایید و سپس در ساعات اداری درخواست مرجوع نمودن پرداخت اولیه خود(غیر اینترنتی) را ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.