logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : شنبه ، 4 ژانویه 2014 در دسته : دامنه های بین المللی >دسته‌بندی نشده - بازدیدها : 3,262
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 میانگین رای : 2,20از 5) رای
Loading...

نحوه انتقال دامنه بین المللی در Resello از برتینا به ثبت کننده دیگر

  •  این دستورالعمل فقط مربوط به دامنه های بین المللی مانند com، net، org و مانند آنها می باشد و برای دامنه های فارسی، دامنه های ir و خانواده آن و دامنه های کشوری خاص قابل استفاده نمی باشد.

**************************************************************************

توجه مهم: به دلیل مسائل حقوقی، انتقال دامنه از برتینا “فقط” می بایست توسط شخص کاربر انجام شود و برتینا در این زمینه هیچ گونه خدماتی را ارائه نمی دهد. **************************************************************************

نکته مهم:توجه داشته باشید طبق گفته ثبت کننده ی ریسلو امکان انتقال دامنه از شرکت برتینا به ریسلو خارج از برتینا و بر عکس وجود ندارد طبق قوانین registry امکان Transfer و unlock کردن دامنه تا 60 روز بعد از تاریخ ثبت دامنه وجود ندارد. اگر دامنه شما به تازگی ثبت شده و هنوز 60 روز از تاریخ ثبت آن نگذشته است امکان انتقال وجود ندارد در صورتی که  دامنه جهت انتقال قفل باشد شما می بایست درخواست خود را جهت باز کردن قفل دامنه از طریق لینک زیر به بخش پشتیبانی ارسال نمایید توجه داشته باشید این موضوع ممکن است تا 24 ساعت به طول انجامد:

نحوه ارسال درخواست به برتینا

  • مرحله 1: ورود به مشخصات دامنه:

– ابتدا وارد کنترل پنل دامنه خود شوید. اگر به کنترل پنل دامنه دسترسی ندارید آدرس آن newdomains.bertina.us/ca/login می باشد، اگر رمزعبور آن را ندارید بر روی forget password کلیک کنید تا رمزعبور آن مجددا به آدرس ایمیل شما ارسال شود.

Forget-Password

مرحله 2: دریافت کد epp (کد انتقال دامنه):

بر روی قسمت domains   و سپس بر روی نام دامنه مورد نظر خود کلیک نمایید:

test

سپس بر روی autcode کلیک نمایید تا کد انتقال به شما نمایش داده شود

test2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.