logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه شنبه ، ۱۶ دی ۱۳۹۳ در دسته : میزبانی ایمیل - بازدیدها : 395
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

انتقال اطلاعات از طریق Mailbox Migration

جهت انتقال اطلاعات ایمیل اکانت های خود به سرویس میزبانی ایمیل : ابتدا وارد کنترل پنل سرویس خود به آدرس زیر شوید

http://newpro.bertina.ir

نام کاربری و رمز عبور کنترل پنل پس از خرید سرویس , در ایمیلی با عنوان مشخصات هاست جدید به شما ارسال شده است . در صورتی که رمز عبور را فراموش کرده اید طبق راهنمای موجود در لینک زیر اقدام نمایید .

رمز هاست را فراموش کرده ام(لینوکس و ویندوز)

در صورتی که ایمیل اکانت ایجاد ننموده اید طبق راهنمای موجود در لینک زیر ابتدا ایمیل اکانت های مورد نیاز خود را ایجاد نمایید

ایجاد اکانت ایمیل در سرویس میزبانی ایمیل

پس از ایجاد اکانت ایمیل مدنظر , وارد آدرس webmail.domainname.com شوید ( به جای domainname.com آدرس دامنه ی خود را وارد کنید )

با وارد نمودن آدرس ایمیل و رمز عبور وارد پنل مدیریت ایمیل شوید .

از منوی سمت چپ پنل وارد بخش تنظیمات شوید

3434

در صفحه ی بعد بر روی Advanced Settings کلیک کنید . سپس گزینه ی Mailbox Migration را انتخاب نمایید .

fn3243

پنجره ای جدید در مرورگر شما باز می شود . از گزینه ی Account Type نوع سرویس دهنده ی ایمیل خود را مشخص نمایید . در صورتی که سرویس دهنده ی ایمیل شما در لیست موجود نبود گزینه ی other را انتخاب نمایید و بر روی next کلیک کنید .

در صفحه ی بعدی می بایست گزینه ی Email را انتخاب نموده و بر روی next کلیک کنید .

در صورتی که مراحل فوق را به درستی طی نموده باشید صفحه ی مربوط به Account Settings را مشاهده خواهید کرد که می بایست در این صفحه اطلاعات ایمیل اکانت خود را وارد نمایید ( مشخصات ایمیلی که قصد دارید اطلاعات آن را منتقل نمایید ) .

نکته : گزینه ی Type را بر روی IMAP قرار دهید . ( انتقال اطلاعات از طریق pop3 امکانپذیر نمی باشد )

پس از تکمیل اطلاعات بر روی next کلیک کنید و منتظر بمانید تا اطلاعات منتقل شود .

توجه »

* ممکن است به دلیل ناسازگاری مرورگر با صفحه ی مربوطه , تعداد پیام های منتقل شده را 0 نمایش دهد اما انتقال اطلاعات انجام خواهد شد . انتقال اطلاعات با توجه به حجم اطلاعات ممکن است مدتی به طول بیانجامد .

شما میتوانید از قسمت Email با ورود به ایمیل اکانت خود وضعیت انتقال اطلاعات را بررسی نمایید و در صورتی که انتقال به طور کامل انجام شده , از محیط Mailbox Migration خارج شوید .

222

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: