logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : دوشنبه ، ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : سرویس مانیتورینگ - بازدیدها : 565
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

ارتقاء و یا کاهش پلن سرویس مونیتورینگ

توجه:
1- در فرآیند ارتقای سرویس مونیتورینگ هیچ خللی در فایل ها و کنترل پنل فعلی شما ایجاد نخواهد شد و شما می توانید بدون مشکل یا نگرانی ارتقای سرویس مونیتورینگ خود را با حفظ اطلاعات انجام دهید.
2- در صورتی که برای سرویس مونیتورینگ فعلی شما فاکتور تمدید صادر شده باشد امکان تغییر پلن وجود ندارد. در این صورت می بایست ابتدا فاکتور تمدید را پرداخت نمائید، سپس اقدام به تغییر پلن سرویس مونیتورینگ خود نمائید. امکان حذف فاکتور تمدید وجود ندارد.

راهنمای تغییر پلن سرویس مونیتورینگ:
1- به ناحیه کاربری خود در برتینا وارد شوید. ( آدرس clients.bertina.ir )

vorud

2- از منوی بالا برگه “سرویسهای من” را انتخاب نمایید.

services

3- سرویس مونیتورینگ خود را پیدا کرده و سمت چپ آن بر روی مشاهده مشخصات کلیک نمایید.

monitor moshakhasat

4- در انتهای صفحه گزینه ارتقا را انتخاب کنید.

monitor ertega

5- پلن مورد نیاز برای کاهش و یا افزایش را انتخاب نمایید.

monitor ertega1

توجه مهم: در انتخاب دوره پرداخت دقت نمائید. در صورتی که سرویس مونیتورینگ خود را در ابتدا 1 ساله خریداری کرده اید در هنگام ارتقا نیز دوره پرداخت را 1 ساله انتخاب کنید. دوره پرداخت ارتقا می بایست با دوره پرداخت خرید اولیه یکسان باشد.

6- یک فاکتور برای شما صادر خواهد شد و مقدار هزینه اضافی به صورت خودکار برای شما محاسبه خواهد شد.
7- اگر فاکتور را پرداخت کنید ارتقاء به طور خودکار انجام خواهد شد، در غیر این صورت بعد از 2 هفته فاکتور حذف خواهد شد.

توجه:
1- در این حالت شما تنها تفاوت قیمت دو پلن را پرداخت خواهید نمود همچنین در صورت کاهش پلن یک فاکتور 0 ریال برای شما صادر می گردد و پلن سرویس مونیتورینگ شما کاهش می یابد. توجه داشته باشید در حالت کاهش مبلغی بازپرداخت نمی گردد و تنها در دوره پرداخت بعد فاکتور مربوطه برای سرویس مونیتورینگ کاهش یافته صادر می گردد.

2-اگر بعد از انجام عملیات فوق، ارتقای سرویس مونیتورینگ شما به طور خودکار انجام نشد، هرچه سریعتر یک درخواست به بخش پشتیبانی (بخش مالی) ارسال نمائید تا ارتقای سرویس مونیتورینگ شما به صورت دستی اعمال شود، ارسال درخواست:
http://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: