logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : یکشنبه ، ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ در دسته : عمومی و مالی - بازدیدها : 3,578
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 میانگین رای : 4٫00از 5) رای
Loading...

تغییر نوع سرویس

در موارد زیر "به طور معمول" امکان تغییر نوع سرویس وجود ندارد :
از ویندوز به لینوکس یا برعکس
– از ویندوز 2003 به ویندوز 2008 یا برعکس
– از لینوکس ایران به لینوکس غیر ایران (آمریکا، کانادا، انگلیس) یا برعکس- از هاست به سرور یا برعکس
– از هاست  به سرور مجازی (VDS)

-از هاست معمولی به VIP  و برعکس

-از هاست به سرویس ایمیل و برعکس

-از هاست cpanel به هاست directadmin

-از هاست به ریسلری و برعکس

» راه حل تغییر نوع سرویس در حالت های فوق:

1 –در این روش  سرویس فعلی شما کنسل شده به طور کلی حذف شود.
– با حذف شدن هاست ، تمامی اطلاعات هاست از بین خواهد رفت.

2. بسته به تعداد روزهای مصرف سرویس مبلغ باقیمانده به ناحیه کاربری شما اضافه خواهد شد.
– در هفت روز اول سرویس تنها 5 درصد از سرویس کنونی کسر و مابقی به عنوان اعتبار به ناحیه کاربری افزوده خواهد شد و در خارج از 7 روز اول مبلغ 10 درصد به اضافه 20000 ریال و روزهای مصرف شده  از هاست کنونی کسر و مابقی به عنوان اعتبار به ناحیه کاربری شما اضافه خواهد شد.

3. با اعتبار دریافتی می توانید یک سرویس جدید سفارش دهید.
– انتقال محتوا از هاست قبلی بر روی هاست جدید بر عهده شما می باشد.
– شما می بایست از هاست قبلی خود به صورت دانلود، بک آپ تهیه کرده و آن را به هاست جدید منتقل کنید

– در صورتی که بخواهید انتقال محتوا توسط بخش پشتیبانی انجام شود هزینه ی مربوطه دریافت خواهد شد.جهت بررسی هزینه از طریق لینک زیر با واحد پشتیبانی مکاتبه نمایید :

 http://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit

حالت اول: اگر مبلغ هاست جدید کمتر از اعتبار ناحیه کاربری شما باشد:
– میتوانید فاکتور را  از اعتبار پرداخت  نمایید . پس از پرداخت فاکتور صادرشده سرویس شما فعال می شود.
– مبلغ باقیمانده به صورت اعتبار در ناحیه کاربری شما باقی می ماند.

حالت دوم: اگر مبلغ هاست جدید بیشتر از اعتبار ناحیه کاربری شما باشد:
– میتوانید مبلغ باقی مانده را افزایش اعتبار دهید و سپس به صورت یکجا از اعتبار ناحیه کاربریتان در پرداخت صورتحساب استفاده نمایید.

« برای استفاده از اعتبار ناحیه کاربری : بر روی گزینه ی مشاهده ی صورتحساب فاکتور مورد نظر کلیک نمایید .

در صفحه ی باز شده ، لینک قرمز رنگی وجود دارد که میزان اعتبار موجود در ناحیه کاربریتان را نمایش میدهد.

کلید اعتبار قابل استفاده را کلیک نمایید .بدین ترتیب از اعتبارتان  در فاکتور مذکور استفاده میشود.»

لینک قرمز رنگی مشابه با تصویر زیر در قسمت مرکز صفحه ی فاکتور به نمایش در می آید.

etebar1

* توجه: بعد از ایجاد هاست جدید، جهت اتصال دامنه به هاست جدید، شما می بایست dns های دامنه خود را مطابق dns های جدید بروزرسانی نمائید.

» درخواست خود را جهت تغییر نوع هاست از طریق لینک زیر ارسال نمایید:

http://support.bertina.ir/index.php?_m=tickets&_a=submit

» در موارد زیر نیازی به تغییر نوع سرویس نمی باشد و می توانید از روش ارتقای پلن اقدام نمائید:
– هاست لینوکس با حجم کم به حجم بیشتر
– هاست ویندوز با حجم کم به حجم بیشتر

* راهنمای ارتقای پلن هاست:

ارتقاء و یا کاهش پلن هاست

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را حمایت کنید: