logo

پایگاه مقالات و پشتیبانی برتینا

نوشته شده در تاریخ : سه‌شنبه ، 6 جولای 2021 در دسته : سرورهای مجازی اختصاصی (VDS) >سرورهای مجازی-اختصاصی مبتنی بر KVM - بازدیدها : 116
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (امتیازی داده نشده است.)
Loading...

راهنمای تغییر سیستم عامل سرور

برای تغییر سیستم عامل سرور مجازی-اختصاصی مبتنی بر KVM، با ما همراه باشید تا ببینیم چطور میتونیم به صورت اتوماتیک سیستم عامل مورد نظر خودمون رو روی سرور نصب کنیم.

برای تغییر سیستم‌عامل ابتدا وارد ناحیه کاربری شده و در قسمت  “سرویس‌های من” ، محصول مربوط به سرور مجازی مورد نظر را انتخاب نمایید.

1

پس از ورود به صفحه مدیریت صفحه را اسکرول کرده ( به پایین صفحه مراجعه نمایید) تا قسمت مدیریت سرور را مشاهده کنید، صفحه مانند تصویر زیر:

در این قسمت گزینه install را انتخاب نمایید تا لیستی از سیستم عامل های قابل نصب روی سرور خود را مشاهده کنید، پس از انتخاب سیستم عامل مورد نظر خود میبایست پسورد سیستم عامل جدید را در کادر های مربوطه وارد کنید.

در قسمت New Password  پسورد جدید و سپس در کادر Retype New Password  تکرار پسورد جدید را وارد نمایید.

*چنانچه قصد دارید تا درایو مربوط به سیستم عامل شما فرمت شده و سیستم عامل جدید روی آن نصب گردد میتوانید تیک گزینه Format Primary Disk Only را بزنید، با این گزینه درایو ای که سیستم عامل فعلی شما روی آن نصب است فرمت شده و تمامی اطلاعات روی آن نیز حذف شده و سپس سیستم عامل انتخابی شما در این مرحله روی سرور نصب میگردد.

پس از اعمال این تغییرات با انتخاب گزینه Reinstall  و تایید های مربوطه سیستم عامل سرور شما تغییر کرده و به صورت اتوماتیک سیستم عامل جدید نصب میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.